Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej! När kan jag testa måntro? Har ingen cykel denna månad som är normal, då jag fick missfall som började blöda i vecka 8, 26/3. Testade med ägglossningstest och fick en stegring natten till 15/4 (tog på natten för jag fick sån ägglossningssmärta, tidigare under dagen hade jag liten stegring på testet bara) som var nästan positivt.
Tog 2 äl tester den 15/4 dagtid. 9.30 på morgonen och 20.00 på kvällen. Dom var positiva. Hade lite äl ont under dagen, värre var det kvällen innan och natten. När har jag haft ägglossning då måntro? Om man ska tro testet är det ju 24-36 timmar från och med positivt ägglossningstest men jag hade ju så ont kvällen den 14/4 och under natten till 15/4... Blir så förvirrad.
Är iaf 22/4 idag, och dvs. en vecka sen jag hade sådär ägglossningsont. Är på 25 nu, och det var dag 17-18 som jag hade ont och testet visade positivt. När kan jag börja med graviditetstest? Plussade tidigt med barnet som blev missfall.