Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
lillsnurrans test ser definitift positivt ut! GRATTIS!
lillsnurrans test ser definitift positivt ut! GRATTIS!
Väntar med spänning på din bild slemtorsk!
Kunde inte hålla mig... tog ett nytt test 10mul den här gången. Samma sak igen. Men nu tror jag att jag listat ut "felet" det är nog så att det blir lite färgrester innan själva testytan och att testytan är blank... det tror jag i alla fall... men som sagt... kommer nog ändå inte kunna låta bli att testa dagligen igen ;)
Nähäpp. Det var bara spök på testen. Idag testade jag med ett nytt 10mul test och jag ser vart strecket ska bli, men det är vitt. Så nu ska jag hålla mig till på lördag (eller låta bli att testa i alla fall ;) ) Tycker ändå babytimes är roliga, just för att man aldrig riktigt får ett helt klart negativt, utan väldigt mycket märkliga streck att analysera... ;)
Slemmis: Jag röstar också för något på gång enligt översta testet. Håller tummarna...
Slemtorsk: Det är ju det jag säger, det är roligast med babytimes, man hinner få lite förhoppningar av och till... ;) Jag hoppas dock på att dina streck är riktiga och inte bara för att man ser vart strecket ska vara...
Slemtorsk: Lycka till med uppkörningen! Teoriprovet kommer du klara galant. Jag blir också toknervös när någon ska sitta brevid och bedömma mig. Själv pratade jag hysteriskt hela min andra uppkörning och grät emellanåt... trots detta lyckades jag få godkänt... Det kan hända dig med ;)