Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-05 09:03:30 följande:
    lägg upp ditt o mitt brevid varandra... för långt att leta..
    oki...

Här är ditt- oredigerat:

och så mitt

• slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-12-05 09:08:02 följande:
    ja nått svagt e det på mitt...

jaja nu ska jag iaf vänta 2 dagar
    Gör du så.. det kan ju vara så att du inte har tillräckligt hög hormonhalt ännu, det är ju så olika från person till perso, plus att jag har hört att RFSU sällan visar "för tidigt" inte ens deras testa-tidigt sägs göra det..vilket ju blir lite absurt kan man tycka
  • slemtorsk i din bralla
    Spartacus skrev 2011-12-05 09:34:56 följande:

har haft som er men det var negativt så det känns som det kan gå i vilken riktning som helst, håller tummarna för ett plus då såklart! eller i erat fall ett rosa streck...

rfsu visar ganska ofta ett svagt streck är min erfarenhet och dessutom så visar det inte plus tidigare än t ex. CB där i alla fall jag tycker det blir mycket tydligare! eller det digitala vid bim-dagen, kan man nog också räkna som säkert för de flesta.

lycka till!

jag tycker aldrig man får streck på RFSU, just därför tycker jag dem är säkra men de är så okänsliga......vilket gör att man blir ju otroligt otålig för helst vill man ju veta typ dagen efter man (ev) blivit befruktad

För mig var det negativa testet positivt eftersom då vet jag att min spruta gått ur blodet...så nu hoppas jag att jag kan hålla mig från att testa i några dagar (yeah right!!!!) för nästa positiva test skulle då verkligen innebära positivt för mig..... men jag skulle ändå inte lita på ett plus i dag så här tidigt...
  • slemtorsk i din bralla

Höststjärna.. jag tycker mig se streck på de redigerade...

Funderar på om jag ska smita i väg o ta ett test *ASG* har inte kissat sen kl 4.30 i morse.. har druckit en kopp te och tre stora glas juice på den tiden ..........

• slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:01:50 följande:
    Smit iväg o ta ett test! :D Du köpte väl 2?
    jajamensan

får se när det lugnar sig här..sitter på skolans café och det är ständiga köer till toa vid den här tiden.......men jag återkommer GARANTERAT:.. men troligtvis är det ju negativt även idag.. är det något annat så blir jag misstänksam ..hahah.....
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2011-12-05 12:06:26 följande:
    Hoppas ju nästan att det skulle vara negativt idag. För då vet du verkligen att det är positivt om det skulle visa något imorgon eller på onsdag. Är det positivt idag så tror du inte på det ändå förrens om några dagar. :P
    exakt.. du förstår mig såå bra
  • slemtorsk i din bralla

tog ett test i dag igen..SÅÅÅKLAR *ASG*

var till synes helt negativt.. titta nedan

Men så kollade jag på det nyss så klart...flera timmar senare och då ser det ut som ett streck..troligtvis en spökis eftersom det verkligen inte fanns där inom tidsramen...men det blir ju genast så att jag funderar på om sprutan ändå inte gått ur kroppen..eller.............om.......
  • slemtorsk i din bralla
    LillaPluppen skrev 2011-12-05 20:52:35 följande:
    ser negativt ut tråkigt nog, hoppas det börja smyga sig fram ett streck snart!=)
    fast det är för tidigt för plus med tanke på att jag bara är på ruvardag 5, men om det hade synts något hade det ju funnits risk för att sprutan inte varit ute ur blodet trots allt...

Får räkna med att OM det lyckas så har äggen fäst tidigast i dag typ... så ev ett svagt svagt plus om 2-3 dagar...kanske
  • slemtorsk i din bralla

Radioactive

det SKA inte vara nåt där och är det så är det så svagt så det är bra... det ska ju vara blankt i några dagar nu för att sprutan ska ha gått ur systemet helt......och nu har den helt klart gjort det..även om det syns skuggor så är de ju negativa, så nu är det bara att vänta

• slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-05 21:22:03 följande:
    Slemtorsk. Ja det är negativt. Det e bra för då vet du definitivt det är borta nu.
    Tidigaste jag har hört är en tjej som plussade på RD6 men det var med en blastocyst. Dem fäster tidigare. RD8 är det tidigaste jag har hört med ett vanligt 2- dagars. Innan dess är princip omöjligt.
    ja det låter ju troligt....tiden känns ju bara såååå dryg.. RD 5 i dag och jag håller på att smälla av *S*

Drömmer helt underliga saker, i natt drömde jag att jag hade löss...stora jävlar....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester