• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marras trixade lite =)

GRATTIS
  • Jennie83
    Marras skrev 2012-01-21 22:11:41 följande:
    Varför tror jag fortfarande inte på det =( .. Nån som fått så här och INTE vart gravid..? Eller menas det att man verkligen ÄR gravid på riktigt.. Ursäkta att jag beteer mej som ett miffo.. ;) 

Du är inget miffo =)
    De är ett mirakel som min vän skulle ha sagt =) hon fick kämpa 10 år med att få sitt första barn, nu i april så gjorde dom en ivf satte in 3 ägg,, men de funkade inte, dom sköt pp de under sommaren o skulle göra ny ivf åt hösten, men då visar sig att hon blivit gravid på egenhand. hon är i vecka 30 nu!!!!

Säger grattis med tårar i ögonen Glad GRAVID MASSA GRATTIS KRAMAR{#emotions_dlg.flower}
  • Jennie83
    Marras skrev 2012-01-21 22:52:15 följande:
    Okej... jag får nog lov att tro på detta nu då.. =)  Tog ett test för 5 minuter sedan ( Överst ) Ja.. Herregud... Jag dör av Lycka tamefan!! 

GRATTTIIIIIS
  • Jennie83
    Marras skrev 2012-01-22 13:58:18 följande:
    en sista fråga bara innan jag skuttar vidare... om v indikatorn visar v 1-2... är man i v 3-4 då? eller 5? 

Önskar er stooooort lycka till nu! Hoppas vi möts i en annan tråd..

Kramar till er alla.  
    de är att det är 1-2 veckor sedan ägget blev befruktat =)
  • Jennie83

har mina bilder i mitt galleri under starka bilder. kolla gärna och kommentera här, (ej i gästboken då jag e hemlig)Glad

• Jennie83

gjorde ett cb digitalt... dumma jag för jag vet att även om jag skulle vara gravid så får jag aldrig utslag på dom förns några dagar efter bim (ha varit så med båda barnen)

Men då delade jag de o plockade t stickan.......nån som gjort de tidigare???

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-22 18:27:00 följande:
    japp.. finns 3 st streck 
    på stickan i dom????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester