• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-01-21 11:52:37 följande:
    Inte gjort så mkt än, min man har dammsugit hela hemmet, tack säger jag! 
    Tror det blir en tur till en galleria här i Stockholm för lite shopping

Du då?
    Härligt att han dammsugit =)

Ååå va underbart med shopping!!! vill också men till veckan ska ja till staaan har jag bestämt =) hihi känns som jag har enormt shopping behov haha (bor långt från affärer) närmsta storstad är Luleå 23 mil dit)  större stad 27 mil umeå.... så ja får soma bstinens ibland =)

ska till min mor idag o äta grillmiddag =) underbart
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-21 12:06:40 följande:
    jag skulle följt med min gubbe ut till skogen hela dagen.. Men vaknade av sånt illamående att jag fick stanna hemma.. inga barn hemma heller.. Gillar inte denna tysthetObestämd  Vet inte riktigt vad man ska göra nu????
    Försök vila o njut, se en film, men jag vet hur de e då de blir alldeles för tyst.
  • Jennie83
    TheFamily skrev 2012-01-21 12:31:44 följande:
    Jennie83: alltså jag ser ett bredd blått streck på ditt ena test bim-5. Det vänstra....
    Hoppas det blir starkare!
    Ja men visst om man jämnför så har de blivit starkare (om man jämnför med dom andra testen??? Hoppas ja med!!!!!
  • Jennie83
    Zanna skrev 2012-01-21 12:43:41 följande:
    Hej!

Är ny här på Familjeliv.Tog ett test i morse och skulle behöva lite hjälp att tyda det. Vad tror ni? 

Grattis =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-21 14:16:24 följande:
    Grattis... Välkommen över i september tråden Flört
    Ser du???

haha vågar inte hoppas
  • Jennie83

Nellipop kan du kolla mitt bildgalleri under starka bilder??? skriv här ifall du kollar, o säg vad du tror =)

• Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-21 14:25:14 följande:
    Vad jag tror??? Att man kan inte få spök på så många testerFlört 

Du har en inneboende... Kul då kan vi följa varandra....   
    Hihi vågar ej hoppas riktigt ännu, men rfsu:et gav mera hopp =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-21 15:28:03 följande:
    jennie!!! WOW !!!!!!!!!!!!!!!! Jag har inte testat !!gaaahhhhh,sååå nyfiken men är i gbg och kissade imorse utan att tänka mig för.. testar imorgon bitti bim-4

Kan du kolla mitt galleri? Ha ju som sagt inte kunnat hålla mig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester