Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
har det inte blivit nått på apotekets nu efter tiden gått ut??
har det inte blivit nått på apotekets nu efter tiden gått ut??
Slemmis jag ser på otrixade =) WIIIII vad spännande... Hoppas du får nått med posten idag men tror tyvärr imorrn annars för det blev sent igår...
va trist,, hade hoppats dme skulle komma idag då hade du kunna testa igen med ett testlagrets =)
jag har vart på vul nyss är så lycklig det var en liten ärta med hjärta och 4 mm lång =)
jaaa det är en obeskrivlig känsla ..
jag ser nått på dina tester men mest ute i kanten kankse är ljuset som gör att det blir så
slemmis det är kasnmke närmre än du anar= )jag har en positivt känsla jag med nu ang dig =)
momtobe
jag var i v 5+6-6+0 så det stämmer nästan exakt på dagen med min egna uträkning.. Så här ser den ut =)
slemmis precis innan och när jag plussade så var jag väldans gasig i magen det bubblade och så hela tiden jag är fortfarande det men inte lika mycket eller så har man vant sig =)
ja man är inte klok jag är skengravid varje månad när jag inte vart gravid,, halsbränna hade jag med i början kan inte dricka kaffe och så jäkla törstig hela tiden snustorr i halsen är jag
hehe slemmis detta är så spännande.. ska du testa fler gånger idag?? det låter ju lovande