• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

har det inte blivit nått på apotekets nu efter tiden gått ut??

• Soffiie

Slemmis jag ser på otrixade =) WIIIII vad spännande... Hoppas du får nått med posten idag men tror tyvärr imorrn annars för det blev sent igår...

• Soffiie

va trist,, hade hoppats dme skulle komma idag då hade du kunna testa igen med ett testlagrets =)

jag har vart på vul nyss är så lycklig det var en liten ärta med hjärta och 4 mm lång =)

• Soffiie

jaaa det är en obeskrivlig känsla ..

jag ser nått på dina tester men mest ute i kanten kankse är ljuset som gör att det blir så

• Soffiie

slemmis det är kasnmke närmre än du anar= )jag har en positivt känsla jag med nu ang dig =)

• Soffiie

momtobe

jag var i v 5+6-6+0  så det stämmer nästan exakt på dagen  med min egna uträkning.. Så här ser den ut =) 

• Soffiie

slemmis  precis innan och när jag plussade så var jag väldans gasig i magen  det bubblade och så hela tiden jag är fortfarande det men inte lika mycket eller så har man vant sig =)

• Soffiie
    Momtobee skrev 2012-02-28 14:10:09 följande:
    Ska boka tid för vul, gick in i v 7 igår... Hur långt fram kan jag boka? Vill ju se hjärta, lite nojjig efter mitt mf i jan.
    jag såg ju idag och vi är ju lika gångna så tror du kan ringa boka det är ju inte alltid dem har tid snabbt heller,, jag fick tid 19 mars men sen ringde jag frågade en annan fråga då hade ja sån tur att dem fått återbud idag det var därför ja var där idag..
  • Soffiie

ja man är inte klok jag är skengravid varje månad  när jag inte vart gravid,, halsbränna hade jag med i början kan inte dricka kaffe och så jäkla törstig hela tiden snustorr i halsen är jag

• Soffiie

hehe slemmis detta är så spännande.. ska du testa fler gånger idag?? det låter ju lovande

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester