• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jaa gör det om det känns bättre sen testar du =) Det är en order heheh Skrattande

• Soffiie
    MiaMorot skrev 2012-02-18 09:07:43 följande:

fler som ser vad jag ser?

jaaa

Grattis!! du är gravid
  • Soffiie

om jag hade min sista mens den 18 januari och fått positivt vad borde det stå på det digitala då?

• Soffiie

ok jag hade äl den 31-1 jag fick 3+ nu på morognen när jag gjorde därför jag undrade

• Soffiie

Hallonbilar...

för några månader sedan fick jag som dig.. massa pluss på stickorna båda med cb och testlagrets tester. men dem blev svagare och svagare sen  två dagar efter bim kom blödningen,,

jag tror tyvärr att du har fått så kallad kemisk grav ellewr väldigt tidigt missfall tyvärrr... Om du hade haft en normal graviditet så hade du intebara haft 5 i hcg nu plus att du blöder..

jag hoppas jag inte gör dig ledsen men tyvärr tror jag det är det som hänt för dig.. jag vet att man blir leden och arg men tyvärr är det inget att göra utan det positiva är ju att kroppen fungerar som vanligt igen snabbt då kan ni försöka igen  =)

jag blev gravid direkt månaden efter det slutade tyvärr i mf i v 7 nu har det gått två månader och jag är gravid igen så jag säger bara lycka till!!

• Soffiie

lycka till swea bra att du åker in och kollar upp detta. du måste ta hand om dig själv. kram

• Soffiie

jennie tycker ni verkat pricka in bra men om jag var du skulle jag kört på ändå bara för att om man missat hehe men det är jag,,

• Soffiie

jennie jag hade starkt utslag den 31 jan och 1 feb och vi hade sex den 30 31 1 och 2a feb och jag blev gravid är i vecka 5 +0  idag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester