Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men att säga att jag är märklig och ett troll tycker jag väl är att gå över gränsen..
Jag har aldrig varit ute efter att förolämpa någon, jag älskar att man kan skriva av sig i den här tråden och att folk är förstående..
Men jag tror inte jag vågar lägga upp test och skriva hur jag känner här längre om jag ska bli kallad troll och märklig för att jag beter mig som den person jag faktiskt är..
Det är ett fåtal personer här inne som brukar få lite extra mycket svar på sina inlägg, exempelvis Slemtorsk, och du. Det är ju såklart för att folk bryr sig om er! Vi följer er och hoppas!
Om du hela tiden skriver att du har besvär, ont, är stressad, svullen, ont igen, jätteont, mjölk i brösten osv osv osv... så blir vi OROLIGA och du svarar inte ens på vår oro. Du får hela tiden rådet att söka hjälp men då helt plötsligt så är du inte så orolig längre osv.. Ja, jag tycker det är mäkligt och jag tar näst intill illa upp över att alla bryr sig så himla mycket utan att få någon respons från dig.