• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2011-10-30 12:02:14 följande:
    Ja då hade du ju din ÄL vecka i veckan som varit.. Och ÄL typ 26-27-28. Så då borde det vara väldigt tidigt att få plus redan nu.

Men du kanske släpper dina ägg tidigare i cyklen. Du har inte planer på att köpa ÄL test så du iaf får se hur många dagar efter mens dina ägg släpper! Behlver ju inte fortsätta med ÄL testen sen.. Men kan vara bra att göra det i två tre månader iaf så man ser att man har ÄL den tidpunkten man tror att man har det!...

jag har ju sagt att jag igentligen inte ska göra det fast tankarna börjar luta lite nu till att göra det. får se hur jag gör
  • alexander2011
    Humlemamma skrev 2011-10-30 22:27:21 följande:
    Radioactive: så har jag haft i början på alla mina graviditeter, har även ibland fortfarande (är i v 12) nu med min 4:e..
    Massa vitt ser ut som typ förtunnad filmjölk :p

så har mittvarit idag
  • alexander2011
    gloriosa skrev 2011-10-31 11:55:55 följande:
    Ser ni nåt ???
    Tycker det syns bättre i verkligheten, eller så stirrar man tills man ser streck överallt :)
    har lite oregelbunden mens , så jag tror att jag är på BIM -4 eller 5

Grattis :) klart det syns
  • alexander2011

jag finns allt kvar :) även fast jag inte skriver kanske varje dag så försökerjag hålla mig uppdaterad hihi

• alexander2011
    Choccolat skrev 2011-10-31 17:01:15 följande:
    Ah.. självklart! Japp.. det är typiska känningar! Jag känner mina ca 2 dagar innan ägget släpper. Jag får som både hugg och molvärk. Hugg som bränner typ... Ont som tuuuuuusan ibland - då släpper ägget.
    Jag känner inget i brösten men har hört att det ska vara vanligt med stick.. ungefär som det vissa känner vid grav..
    Så mys på nu! =)
    men du för nån dag sen hade jag ömma bröst och hugg i magen. kan det då varit äl eller att det e kanske på g??har inga äl flytningar än mer än lite tjockare som filmjölksaktiga. är på bim-7 om man räknar efter 28 dagar
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-01 08:55:00 följande:
    Dagens tester.. inte tagna på morgonurin eftersom jag vaknade vid 3 och var fruktansvärt kissenödig och då orkade jag inte fumla med tester.. utan jag hade hållt mig i 3 timmar men druckit både kaffe och juice så det är ju inte troligt att det skulle visa positivt så här tidigt ändå...
    Men jag kan ju bjuda på lite bilder att analysera..ser någon något?? jag har inte mixtrat något med någon av dem så om någon vill göra det så varsågod....

jag ser bara vitt linje på första bilden och ingenting på andra tyvärr
  • alexander2011

två tester  från igår o idag..så negativt som det bara kan bli men än ger jag inte upp, långt kvar haha. verkar som alla tester ger spöksträck :S

• alexander2011
    mamma91 skrev 2011-11-01 11:12:38 följande:
    Hej, när det inte kommer upp något kontroll strek ska man inte läsa av testet va? har gått 5 min men inget har kommit upp.
    nej då är det antingen fel på testet eller så har du gjort fel
  • alexander2011

har jag äl flytningar nu? ganska mycket,lite kornigt?vattningt

• alexander2011
    LillaPluppen skrev 2011-11-01 16:03:40 följande:
    ÄL flytningar är inte vattniga och gryniga. Utan som rå äggvita, som genomskinlig gelé som går att dra ut till långa trådar mellan fingrarna. 

ok? är skit kass på det där. är ungefär på bim-7 idag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester