• veronica78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja... Vad jag minns, 13 år sedan! Hade ingen misstanke om en graviditet.. Trodde jag blev tjock för jag drack öl när vi var ute!

• veronica78

Japp! Gick över till vin! Magen försvann inte ändå!

• veronica78

Zelmilinen: Jag tror din tapp ömmar för att det är helt enkelt inte normalt att köra upp näven och gräva efter livmodern!

• veronica78

Låter för mig helt otroligt att en läkare ska ha sagt åt dig att vara där och gräva. Sekret kommer ut den naturliga vägen, inget man behöver gräva efter...

• veronica78

Jodå... Ut kommer det... Men du får ju göra vad du vill med ditt underliv! Lycka till!

• veronica78

Skulle vi analysera svaga gravtest i denna tråden?

• veronica78
    alexander2011 skrev 2012-03-08 11:43:32 följande:
    ingen som ser nått på mina tester idag :(
    Tyvärr, det ser negativt ut...
  • veronica78

Min granne fick en kur pergo av sin syster. Hon fick 25 äggblåsor, opererades akut, förlorade vänster äggstock och fick dessutom en sepsis som grädde på moset! Men lycka till!

• veronica78
    Fridhaa skrev 2012-03-11 10:20:37 följande:
    RFSU ? Kan man ta sådant 6 dagar innan BIM eller är det att kasta pengar i sjön?
    Jag plussade på bim-6 med vanliga PFSU... Lycka till!
  • veronica78
    Meeee skrev 2012-03-12 10:53:19 följande:
    Dagens ÄL test börjar bli starkare.... ska man fortsätta testa 1 gång om dagen eller ska jag testa i em/kväll igen??

Så här såg det ut nu...
    Jag hade testat igen under dagen, så såg mina ut. Kl 9 såg mitt ut som ditt, fick fullt utslag kl 14, för att kl 18 nästan inget alls... Missade ÄL-stegring flera gånger innan jag började kolla oftare!

• veronica78
    Mini Léonie skrev 2012-03-18 11:59:38 följande:
    Veronica;
    Är det inte ett halvår sen hon skrev här om sitt missfall och yrade med massor av utbrott?
    Stämmer.. tror ju dock att hon aldrig var gravid. Har sett henne i en tråd om änglabarn åxå, så tragiskt. Tror inte tjejen har riktigt alla hästar i stallet. 
    Det sista var ju att hon skulle ta lån, åka till Danmark för att bli gravid... 
  • veronica78
    rosagubben skrev 2012-03-19 10:17:40 följande:
    Förlåt men jag är inte det minsta glad över de, har försökt kolla tidigare i tråden men jag hittar bara helt blanka test (där det träder fram ett sträck efter massa photoshop) men väldigt få som är så här knappt svaga.
    dessutom är jag nyss fyllda 20, så barn kan vänta ett par år.... 
    Osmakligt av dig att lägga upp i denna tråden då. 
  • veronica78

Res flickor! Det verkar ju funka kanon! Jag är i v31, för 29 veckor sedan var vi på semester, Cypern!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester