Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kan du ana vilken färg strecket går i? ^^ :))
Vad tror ni om min bild jag la upp för en stund sen?
Wow.. Kan inte fatta. För ett och ett halvt år sen opererade jag bort en äggstock då jag fick en stor cysta och påföljande infektioner.. Och nu är vi gravida på andra försöket, känns otroligt :)
Jag är på bim-4 nu och strecket kmr fram nästan på en gång på testlagret, men det är fortfarande rätt svagt, men har blivit lite starkare både igår och idag. Man behöver inte kisa elr hålla mot lampa för att se. När blir det starkt? Vill få lika starkt som kontrollstrecket så hcg stiger som det ska och inte blir ett utomkveds.. Har bara en äggstock och en äggledare så är livrädd för utomkveds.. När kan man kolla så det sitter rätt? :)
Nu behöver jag hjälp tjejer! :)
Jag är på bim-3 idag och tkr testet inte är så starkt.. Men har blivit starkare sen bim-6 iaf.. Här kommer bilder!
bim-6
Jag lämnade tråden men får återkomma till er, mf i v.8.. Hur snabbt kan man sätta igång igen? Tänkte så testerna slutar visa positivt av det gamla. Kul påskpresent..