linolle skrev 2011-09-23 11:38:42 följande:
Ja skoja inte att man blir =( Jag är helt extra förvirrad denna period efter mf, vet ju inte om jag hade äl eller inte.. Kan bara gå efter symtomen jag känt sista veckan... Jag tycker att jag känner mig mkt som förra månaden när jag plussade men testerna visar ju inget annat än ovan.. Tycker du man ser nåt på dem eller har jag blivit helt galen bara av allt testande?! Vilken dag befinner dig du på? Håller tummarna för dig!!Ja man kan skymta ett streck! jag vet inte när jag har bim då mensen inte kom igång på ett halvår efter p piller, fick hjälp så har haft mens och ska ha den nya till helgen tror jag men svårt att veta sin cykel. Men kroppen säger gravid men den har lurats förr ;)
Åhh gör du! Vad glad jag blir, då har jag inte blivit helt galen än iallafall. Dock har jag ju tyckt mig kunna skymta något tidigare också utan att det varit något så ska väl inte hoppas direkt ändå. Ja det är jättesvårt att inte veta cykeln. Tycker det är allra lättast att utgå efter äl, vet du när du hade den? Jag brukar alltid få min mens 15 dagar efter positvit äl-test. Men denna månad när jag aldrig fick positivt, slutade ju testa innan det jag nu tror kan ha varit äl.. då började brösten ömma nämligen som de alltid gör efter äl,.. Men lika gärna kan äl ha hoppat över denna månad och då vet jag inte alls vad jag ska vänta mig, mens eller ny äl.. Sjukt jobbigt att inte veta. SKa till gyn på tis iallafall så då kanske jag kan få lite svara iallafall.
Haha ja min säger också gravid men det har den som sagt gjort innan också! Vad har du för symtom? Hoppas vi båda får ett tveklöst plus snart!