• Pepita

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

89madds skrev 2013-09-15 21:19:19 följande:

Kan de förresten bli så mycket skillnad på ett dygn? Kommer nog inte kunna hålla mig heller :p
    På mig blev det rätt stor skillnad tycker jag... La upp bilden tidigare idag på hur testet såg ut igår och idag.
  • Pepita
    89madds skrev 2013-09-15 21:32:46 följande:

Okej. Orkar inte gå igenom massa sidor nu men hehe jq litar på dig ;)
    Här är bilden. Är som du ser svagt men jag ser något till skillnad från gårdagens. Var iofs en del som såg redan igår men inte jag
  • Pepita
    N3NN3 skrev 2013-09-15 21:53:22 följande:

Tycker att det nedersta ser positivt ut. Svagt men positivt.

Tycker jag med men någon här såg redan igår att det var positivt vilket inte jag såg... Riktiga hök ögon
  • Pepita
    Zunrose skrev 2013-09-16 15:02:12 följande:

faan va ledsen jag blir fick hem två olika clear blue test idag och den som blir ett plus streck är jättesvagt och det där digitala som säger gravid eller inte gravid visar INTE GRAVID.. tog det med urin som jag ställt i kylen. jag fattar inte vad jag ska tro får ett skiit svagt plus på ena och inte gravid på andra och är på bim + 4 ..jaha bara att invänta mensen då!!

Tycker oxå du ska ta ett nytt imorgon för säkerhetsskull. Sen kan det vara så att du är låghormonare... Själv fick jag inte gravid men jag är rätt säker på att jag är det nu. Ska ta mitt sista digitala i helgen tänkte jag. Jag har dock inte passerat BIM men ändå. Är du låghormonare så kan det ju ta ett tag innan det visar något
  • Pepita
    89madds skrev 2013-09-16 22:41:47 följande:
    Jo visst här e testet från imorsse. imorgon ska ja göra ett till men av annat märke :)

Sådär såg mitt oxå ut om inte ännu svagare och nu är det tydligt
  • Pepita
    Zunrose skrev 2013-09-17 10:49:52 följande:

jag blöder mörkt röty och har mensvärk.. så stort missfall värsta är att jag är på jobbet och kommer inte ifrån och måste bars hålla minen...

Neeej! Så tråkigt att höra! Styrke kram till dig!
  • Pepita
    89madds skrev 2013-09-18 07:27:14 följande:

Fick Inte gravid idag med digitala testet :( suck

Men tog du något TL idag med? Jag fick inte gravid på det digitala innan BIM.... Har inte testat med digital igen men TL testet och CB testet talar sitt tydliga språk. Och mina första test såg som jag tidigare skrivit varit väldigt lika dina

Så det finns hopp... Eller har du fått din mens?

Håller tummarna!
  • Pepita
    aaa653 skrev 2013-09-18 11:55:30 följande:

Ska 5 års försök äntligen vara över???? Kan inte tro de!

Grattis! Vad roligt att ni äntligen lyckats
  • Pepita
    89madds skrev 2013-09-18 18:21:10 följande:

Ne hade inga testlagrets kvar. Tog ju rfsu igår som visa spök både på morgonen o em. Starkare spök på em. O så de digitala idag. :/ ne ingen mens i sikte. Ingen mensvärk heller. Stickningar till o från men inte som när ja ska ha mens. Ingen aning. Kanske rent av va gravid men de gick tillbaka? Kan ju bli så har ja läst o då blöder man inte ens
    Hmm... Hoppas verkligen att det bara var fel på dina senaste tester.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester