Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Usch o fy ... i dag ska jag lära mig ge mig själv sprutor.. jag är ju tjejen som rotfyller utan bedövning pga min sprutfobi... jag blir yr och kallsvettig bara av att se en kanyl...
MEN jag får ju ta dem hemma, på kvällen....liggandes i sängen så svimmar jag så svimmar jag liksom. Funderar bara på vad jag ska säga till sonen om det hela, sprutorna måste förvaras i kylen och han lär ju se dem, han är ju i köket mycket och det är ju inte så att kylen är förbjudet område....jag är inte det minsta rädd att han ska sticka sig på nålar och sånt för de är väl skyddade och han är inte den som rotar i saker men han kommer att se dem och fråga..... och sen kommer han så klart berätta för sin pappa att "mamma tar sprutor" och sen är karusellen i gång för den karln är inte klok någonstans.............
Sen vill jag inte säga till sonen att jag är sjuk eller så heller för han är 7 år och han är väldigt känslig och livrädd för att jag ska dö eller försvinna. Han träffar mig ju så lite och är väldigt mammig just nu dessutom....får väl se till att hålla honom upptagen och väl försedd med mat o frukt att han inte går i kylen *S*
På lördag lär det ju inte bli så mycket hemma i af.. för då ska vi åka o hämta våra vigselringar som vi såg ut förra helgen