• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gollungen ,jag trixade lite och strecket ser brett och fint ut =)

• sweasmamma
    mamma Linder skrev 2011-11-21 20:59:21 följande:
    Tack, då¨är det bara attligga med benen i luften när mannen kommer hem{#emotions_dlg.djavulsk}
    you go girl =)
  • sweasmamma
    Nikas skrev 2011-11-22 06:41:13 följande:

Fortfarande rätt svagt på testlagrets test, så jag klämde fram endast några droppar till i en mugg och doppade en liten liten del av digitaltestets uppsugningsdel i. Förbannade mig själv att jag inte väntade några timmar tills jag blir kissnödig, slöseri på test tänkte jag... men så dök detta upp och nu kanske jag börjar hajja :D YEEEEEEEYYYY! :D

Förmodligen satte sig inte det befruktade ägget förrän rätt sent och än utsöndras kanske inte så mycket av HCGt, därav kanske det rätt svaga på testlagrets test.
    jaaaaaaaaa va roligt 
  • sweasmamma
    cesse26 skrev 2011-11-21 21:31:56 följande:

Dålig bild syntes mer irl men pluset syns ändå :))
    GRATTIS
  • sweasmamma

ååhhhh hoppas det är min tur snart !!! dock så blev det inget sex igår då jag misstänkte ev äl,testen kommer idag !inte säkert det blir nåt idag heller=( ledsen Gråter

• sweasmamma

ja man blir heeelt tom,tänkte det KANSKE skulle vara min tur nu !! men det verkar inte som det denna månaden heller!! fyyy va ledsen man blir,och han förstår ju inte heller att man är bara fertil ett par dagar !!!!  =(

• sweasmamma
    Novixi skrev 2011-11-22 08:49:54 följande:

Hej! Behöver lite hjälp här! Är idag BIM-1 och fick detta svaga "streck". vet inte om det bara är jag som ser det?
    Vet att spökstreck brukar komma på CB's test, men är det vanligt även på testlagrets?
    Vågar knappt hoppas efter förra månadens missfall i v.4.

Tacksam för hjälp och svar!
    ser absolut ett streck...eller ja två=) har du testat neg efter ditt mf??
  • sweasmamma
    AnnaSv skrev 2011-11-22 09:08:29 följande:

Genomlysnings bild på dagens test.. Inget vidare bra bild men ser ni något?
    Klart rosa, brett som kontrollstrecket och tydligt. Ser dock ingenting i princip nu när det torkat och inte lyser igenom :-/ Har någon annan fått så på testlagrets stickor?

Och nej, jag drack varken fanta eller cola igår
    jag ser också =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester