• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

längtande83a skrev 2012-06-12 11:27:22 följande:

Vad tror ni?!

1. är helt original.

2. ändrad kontrast.

3. markerat med prickar och ändrad kontrast.

Är på bim - 2 -4.
    Vad är det för test? Det är lurigt när strecket är så där smalt och de är färgrester på testet också. Jag skulle ta ett nytt om jag var du´. 
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    AG11 skrev 2012-06-13 20:01:02 följande:
    Syskon i Mars

Åhhh vad roligt, grattis!!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Skrattande

Äl +14

Äl +16
  • kanske 4a
    Jennie83 skrev 2012-06-14 20:27:52 följande:
    WIEEEEEEE GRATTIS

Tack tack!
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:24:04 följande:
    typ JA

Tycker att vi bestämmer att det är slut på spökstrecken nu och fram för fler gravida.... jag börjar ju nästan känna mig ensam som gravid i tråden

Hehe nä då, jag är ju här :) Fast jag har inte fattat än. Jag glömmer bort det hela tiden, ja just det jag är ju gravid, sååå skumt! Har inte känt den där otroliga lyckokänslan jag trodde jag skulle än heller. Konstigt när man väntat och längtat så länge.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-15 19:32:10 följande:
    hade det inte varit för att jag mått så kasst så hade jag nog inte trott på det heller *S*

Jag brukar må kasst kring v 6-7 så det kommer väl. Då blir det lite mera påtagligt.
  • kanske 4a
    alexander2011 skrev 2012-06-17 20:59:38 följande:

Detta kortet är trixat men visst fan syns nå

Det där vore ju konstigt om det är spök!
  • kanske 4a

Nu är jag här igen, har läst lite men inte orkat skriva då jag gick med i flera gravidtrådar då jag plussade. Men jag har känt länge att allt inte står rätt till, på VUL i måndags hittades en alldeles för liten hinnsäck och HCG var för lågt. Idag började jag blöda så nu är jag här igen!

Det enda positiva med att jag fått missfall är att jag får nya chanser att analysera test. Kändes lite sorligt när jag testade positivt att jag aldrig mer ska få testa och hålla en sticka framför lampan och hoppas. Vadå beroende?! Men man får försöka hänga upp sig på de små positiva sakerna man hittar. Och nu vet jag ju att jag fortfarande kan bli gravid och att det är passage på höger sida iaf.

Så nu kommer jag och hänger med er igen tjejer!   

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-06-28 12:17:43 följande:
    Jag kollade med billiga tester dagen jag fick mens, då va det neg. Men det är ju ett spök, bara sjukt!!!!!

Men det är ju sjukt!! Så där tydliga spök kan man inte få. Jag tycker vi ska bojkotta testlagret nu. Jag har just beställt 30 äl och 30 gravtest från saveon som jag alltid kört med förut. Bytte till testlagret för att jag gillar deras breda stickor. Jag har ju fått spök på de men denna gången visade de ju faktiskt rätt och tidigt. Men jag tänker ändå bojkotta de nu!

kram!  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester