• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-18 11:23:34 följande:
    Ja men det måste ju va spök... Har mens!!
    Kan ju ha varit nå, men e ett tidigt Mf.
  • Jennie83

O skit alltså tänk om de ha tagit sig, åå blir alldeles till mig nu, men de känns ju som ja e för snabb o testa haha

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-18 11:36:49 följande:
    Leonie: jo, men när det visar breda streck, inte bara skugga så måste det va ngt...
    Förlåt att jag skrev så där om mf, men tycker dina test ha vart så breda o spök strecken ska väl va tunna el ha ja fel?

va inte meningen o skriva nå fel o göra nån ledsen!!!
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-18 11:40:55 följande:
    man ser nåt!!! annars hade jag inte fotat det =) så nåt ser man 
    SER på ditt med hopppas
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-18 11:47:27 följande:
    jaaaa hoppas verkligen !! har ALDRIG ens fått spök på testlagrets ....
    Ja =) underbart!!! Hopaps här med, har aldri haft spök på något test, har bara användt mig av cb tidigare förra grav, så jag hoppas inte detta e de n heller
  • Jennie83
    NeLe skrev 2012-01-18 11:49:05 följande:
    Kanske 4a, jag ser ett streck på din understa bild

jennie, ser ett streck på ditt CB också
    Hoppas hoppas =)
  • Jennie83
    kanske 4a skrev 2012-01-18 11:50:57 följande:
    Tycker inte du behöver be om ursäkt, jag skrev också något om missfall. Vi måste ju få vara ärliga om vad vi tror. Som jag har skrivit någon gång förut, det är skillnad att säga jag ser något, och skrika grattis vid första antydan till streck. Det är ju det denna tråden är till för. Känns som vi haft den här disskutionen förut?

Ingen här vill göra någon ledsen eller trampa på någons tår. Vi är i samma sits allihop, vi vill så otroligt gärna bli gravida. Men vi måste ju få vara ärliga även om sanningen gör ont ibland.

Kram till er alla!    
    Tack för det för jag menade inge illa!!!

Kram till er
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-01-18 12:07:27 följande:
    Pumann; mitt första plus syntes bara efter tiden men dock inom tiden såg det ut som ditt mot en lampa. Har bara fått synliga rosa streck mot lampa när det blivit plus! Håller tummarna!

Jennie: jag ser, håller tummarna!
    Ååå vad jag hoppas!!! e ju tidigt ännu så jag förstår ju att det är svagt!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester