• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag testade oxå på äl +8 fick gravid på digital men negativt på vanliga stickor ;p
    Cb använde jag :)

• lillabambi
    louisep87 skrev 2014-10-30 07:48:25 följande:

Om inte annat vilken dag som helst. Det är lättast att se efter det att stegringe på testen först går från svagt till starkt sedan ner till svagt igen. Då vet du att däl har inträffat. Lycka till

Tack :) ja de har ju gått från i stort sätt obefintligt så vi får se ????
  • lillabambi
    fashionista skrev 2014-10-30 11:57:15 följande:

Sista bilden :P nu ska jag sluta bildbomba :)

stort grattis ;)
  • lillabambi
    louisep87 skrev 2014-10-30 11:54:35 följande:
    Då är detberömda spökstreck jag har på mina test. Bättre lycka nästa gång för mig. Kul att så många plussar. Jag längtar till den dagen jag får chansen att vara lika glad för min egen skull.. Nu ska jag försöka lämna detta analyserande verkstan en sväng och inte bomba er. Sorry men nu vet hur desperat man blir. Letar halmstrån hela tiden. Kram
    Gick tillbaka och kikade på dina bilder på datorn och ser tyvärr inte på nått :(
  • lillabambi
    Malvik skrev 2014-10-30 13:04:21 följande:
    Ser svagt svagt , borde bli starkare om några dagar... såhär har mina sett ut på BIM -3, BIM -1 samt på BIM. (uppifrån och ner)
    Snyygt Malvik :))
  • lillabambi
    fashionista skrev 2014-11-03 09:13:43 följande:

Såhär ser mitt äl test ut dagen före bim. Har aldrig haft ens tillstymmelse till streck tidigare nära inpå mens :-/

Vad jag fattat de som så ger äl test utslag på mens oxå va...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester