• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten tycker man ser lite brett bakom den tunna strecket. låter positivt ang mensen iallafall håller tummarna för dig!!!

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 13:05:23 följande:
    ooohhh har du =)

jag har liksom när jag reser mig upp så stramar det ... 
    nu e de som molvärk just innan man ska få mensen fast mildare hoppas hopaps ahde samma med båsda 2 barnen
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 13:12:05 följande:
    oohhh ,jag brukar ju känna lite molande värk men inte detta stramande 
    ja exakt så stramar till ibland o som små molande har jag =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 13:18:45 följande:
    ååhhh tänk...tänk OM denna månaden hade vatt vår månad
    Håller med =)

har ej heller haft samma pres som förrut heller, blir de så blir de liksom =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 14:02:03 följande:
    nej jag har inbillat mig ganska många symtom=) eller ja jag har haft men dom har inte betytt nåt innan .... åh ja...hoppet är det sista som lämnar kroppen =)
    Precis men molvärken vet ja sen med dom två andra att de e ett bra tecken =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-01-17 14:24:30 följande:
    gud va man hoppas ,fick sån molande mensvärk nu ... det lär ju INTE komma 9 dgar innan mensen väl??eller?? hm,när har du bim? säkert frågat redan men .. =)
    nope har molvärk 1-2 dagar innan mensen ska komma. hade exakt likadant med både nr 1 och 2
    typ molvärk 1 ½ vecka före Bim. så nu hoppas jag verkligen!!!!!
    kanske är våran tur nu puman?!? =)
  • Jennie83

Puman har bim 26-27 nånting om ja räknar på 28 dagar
    eller kring 30/1 men räknar just nu från 26-27/1Skrattande
    borde va mest rimligt eftersom äl kom så tidigt

• Jennie83
    MFJG skrev 2012-01-17 16:07:11 följande:
    Då har vi ungefär samma BIM =)
    Så spännande, har du nå känningar nu??? Ska bli oerhört spännande de här. när ska ni börja testa vill börja nu men de e för tok förtidigt!!!
  • Jennie83
    simple82 skrev 2012-01-17 16:29:52 följande:
    Ååå min man kom hem idag och fråga, har du grav testat dig än el?? Hur många gånger?

Såååå gulligt, jag svara men de tar två veckor minst inna vi vet om de tar sig..hans svar va - jaha suck.. =0P
    Men så gulligt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester