• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis skumbanan :)

• lillabambi
    alexander2011 skrev 2012-07-10 10:34:40 följande:
    inom tiden såg det nästannnn ut o vara positivt det avr så grymt lika i färgen men den ena aningen svagare.
    hade ju en blödning igår och en rosa blödning i förrgår. kunde bero på äl  enligt bm. får hoppas hon hade rätt.
    vet inte igentligen hur bra dessa testerna är. ska nog byta äl tester för mina tester har inte varit starkt positiva sen grabben föddes :(  
    har aldrig köpt dessa billiga ni kör med utan har kört på pregcheck :) finns bild på dom i mitt galleri :) fungerar på samma sätt men är dyrare!
  • lillabambi
    LisaW111 skrev 2012-07-12 10:57:04 följande:

Vaddå lycklig?!?!?!??!?!??!????  HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta pjuhhh helt slut i rutan... så himla härligt detta är ni anar inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången =)   (fick ju MF i Mars) Håller tummarna stenhårt för er andra också!!
    GRATTIS :) :){#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi

Telgebo: Vissa tycker att man kan se tydligare om man tar ut test remsan men på digitala kan jag inte förstå eftersom man inte ska lita på strecken som blir

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester