Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tack för ditt svar iaf. får ha is i magen och vänta in antingen mens eller plus senare.
Tack för ditt svar iaf. får ha is i magen och vänta in antingen mens eller plus senare.
På onsdag :)
Ok när ska du ha mens ?
Har fått supersvaga streck på cb early fredag och lördag. Idag tog jag ett babyplan testa tidigt och väntade 2 minuter (ska avläsas efter 3 minuter), då var testet blankt vad jag kunde se. Gick iväg och kom tillbaka efter ytterligare ett par minuter och då fanns ett streck! Kan dock ha kommit upp 1-2 minuter efter att tiden gick ut men kan det vara positivt ändå? BIM-3 och ÄL+11.
Har fått supersvaga streck på cb early fredag och lördag. Idag tog jag ett babyplan testa tidigt och väntade 2 minuter (ska avläsas efter 3 minuter), då var testet blankt vad jag kunde se. Gick iväg och kom tillbaka efter ytterligare ett par minuter och då fanns ett streck! Kan dock ha kommit upp 1-2 minuter efter att tiden gick ut men kan det vara positivt ändå? BIM-3 och ÄL+11.
Jag är säker på att det fomms nåt iaf
Jag ser ett skuggigt plus
Hjälp tog cb early en timme + är testet fortf blått i ena rutan ,, har gjort allt enligt instruktioner, dock lite tidigt att testa äl 13/2,
Nån som vet?
Jag undrar bara varför det inte blir starka plus för 5 feb tog jag första testet som såg ut så här:
Mens hade jag i slutet på dec och inget än....mensvärk till och från hela tiden
Vad tror ni om detta? BIM-1.
Tack för dina ord...jag förstår precis vad du menar.Men bilderna är inte rättvisa då jag ser att det blir svagt plus på några tester
Några tester visar pos några neg och ingen mens sen dec...klart att man blir orolig och testar för jag måste veta och förberedda mej psykiskt då jag var gravid med dottern för 9år sen så gick vattnet i v 21
Och hon föddes i v 25....och så vart det tvåäggs tvillingar från början.....så där har ni svaret!
Det har varit en del tester sista veckorna men så är det
Tycker detta tester är negativt?