Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
En till bild :
Hej allihopa!! Väldigt svagt , eller ser jag i syne?
En till bild :
Hej allihopa!! Väldigt svagt , eller ser jag i syne?
Ska tillägga att jag testat neg. Efter missfallet , både i urin och i blodet (dom kollade eftersom jag haft ett utomkveds).
Jag fick ett missfall i början av september .. Slutade blöda för 5 veckor sen ... Så det är svårt att säga :/
Har oregelbunden mens annars också..
Ok, jag får kolla igen om nån dag .. RFSUs har inte spökat för mig förr , men nån gång ska ju vara den första om inte annat .. Jag får helt enkelt vänta och se .. Denna väntan :D
kan vara svagt + eller spök, ser dock ingen färg på strecket :-/
Är rosa tycker jag!
Hej allihopa !
Vad tror ni om det här ? Togs igår och ej morgonurin. RFSUs teststicka .
En till :
Jag har väldigt oregelbunden mens + PCO. :( Så det är svårt att säga.
Fick ett X i juni och ett MF i september, sen har jag haft mens "regelbundet" i oktober och november, men ingen mens sedan slutet av nov.
Kan vara så att det är ett uppehåll med ÄL igen också, som det varit förut.. Så trist, har försökt i över 2 år. :(
Vi har en remiss till fertilitetsmottagningen sedan operationen i juni. Fick ta bort en äggledare då. Men när jag blev gravid igen så tätt inpå (aug.) så tänkte vi efter det missfallet att vi skulle försöka själva ett tag till. men det har inte blivit något mer sen.. och förmodligen bara spökstreck nu också. Men vi har, de senaste dagarna, pratat om att boka en tid.
Babyornot verkar bra :) Har alltid beställt på grav.kollen förut.. Tack för tips!
Vad tror ni?