Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
okej :)
men varför kan jag inte lägga in bilder i mitt inläggg? nån som vet
?
okej :)
men varför kan jag inte lägga in bilder i mitt inläggg? nån som vet
?
så nu ligger 2 bilder som heter morgon i mitt galleri forumbilder! ta gärna en titt :)
nä det gör jag inte i irl heller...men hur fasiken kan det komma upp ett grå/rosa strek igår som man såg tydligt å sen ett helt blankt nu på morgonen? å det första tog jag på kvällen..
Heej igen tog ett test nu på kvällen å vist kom det upp ett till strek svagt men det är där.. ,em jag fick ju neg i morse fattar inte :S
Nu ligger bilderna i mitt galleri under forumbilder å dom heter kväll analysera gärna å mixtra hur mycke nu vill är det poc eller vad är det?? :/
pos menar jag så klart inte poc..
bim idag tror jag vet inte har väldigt oregelbunden mens.. å jag har även spiral insatt ju nu men det kan väll inte ge streck????
Tog ju test i morse som oxå ligger i gallerit och det var helt blankt.. fattar noll just nu
inegn som kan mixtra med mina test så man ser om det är nått eller bara jag som blivit knäpp??
Okej ja det ska jag absolut göra.. men trodde hormonspiral skulle vara säkert fick höra att det var lika som en sterilisering av min bm.. :/ men varför visar det neg på morgonen å isåfall pos på kvällen.. ni tror inte det är spök?? :S