• kotte1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-03 18:44:48 följande:
    KOtte... jag tycker tyvärr det ser ut som ett spökstreck.. men jag har ju följt dig och hoppas hopppas hoppas att det inte är så..

Jag har fått likadana med den typen av test..lite mörkare (hoppas det är klarrosa i verkligheten)
    ja det är faktiskt det.. ja jag hoppas att det är pos.. lite jobbigt för psyket att hoppas
    och så är eller blir det inget av det.. det är inte kul.. men hoppet är det sista som överger en..
  • kotte1
    veronica78 skrev 2011-10-03 18:47:43 följande:
    Kotte1; jag vågar mig på ett GRATTIS!!
    Tack Glad
  • kotte1

nån som vill sig på en gissning? 
    skulle haft mens den  3:e.. den 5:e kom
    rödbrunt i bindan en dag,sen var det bara brunt som kom..
    Alltså ingen mens.. hur vanligt är det med bruna flytningar om 
    man skulle vara gravid.. har aldrig haft det förut?

• kotte1
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-13 19:33:12 följande:
    Dagens test... inte särskilt mycket att analysera va:-/ Bim -3 i dag.. status... ONT i bröstvårtorna så det skriker om det annars inga som helst tecken på att mensen är på väg.. så än så länge lever hoppet

jag tycker mig absolut se nåt på det översta testet.. hoppas du får starkare plus snart Glad
  • kotte1

Ok. Nu kommer det inget alls. Plus att jag har halsbränna o en fruktansvärd mensvärk. Får se om jag testar senare sen :)

• kotte1
    sweasmamma skrev 2011-10-14 07:19:13 följande:
    ser ett rosa streck =) när jag va gravid med dotter fick jag rödbrunt på pappret ungefär när mensen skulle komma =) mkt vanligt 
    tog ett cb nu.. detta är resultatet.. 

• kotte1
    Kickioh skrev 2011-10-14 12:55:17 följande:
    Ser ett svagt plus :D Kolla igen om någon dag!

Jag tog ett gravtest idag men ser då bara vitt där strecket borde vara.
    Fast BIM är väl runt den 24:e så jag är ju ute alldeles för tidigt, men tänkte what the hell eftersom jag inte vet hur regelbunden jag är än :) Kände av ÄL några dagar tidigare än jag beräknat att jag skulle ha den. Om det nu var den eller inbillning pga önsketänkande vette tusan ;)
    ok.. det konstiga med testet är att det är jättestarkt smalt blått streck men det är svagt tjock också...
    ser du hur jag menar,på denna bild?
    Alltså strecket är tjockt men inte lika starkt blått på hela strecket..
    blev rörigt detta känner jag.. sorry!

• kotte1
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-14 13:43:36 följande:
    jag tycker det är svårt.. det jag har hört är att hela strecket ska vara lika brett och lika blått....efter vad jag har sett och hört så är CB alldeles för osäkra att våga lita på och jag skulle aldrig använda dem för att slippa frågeställingarna.

Lättare med ett test som bara har ett streck eller är digitalt.
    ja det är väl så.. men man blir ju fundersam.. när jag väntade
    en av mina söner så fick jag bara såna här plus.. fick t.om
    neg hos bm. Men gravid var jag ändå.... trots att de inte såg ut
    som klassiska cb plus..
  • kotte1
    Nightswimmer skrev 2011-10-14 13:59:50 följande:
    Eh, kanske ska ladda upp en bild på mitt test också, så att du kan jämföra. Jag tycker iaf att det påminner om ditt, Kotte1!!

ja det gör det ju,men mitt är svagare.. men som sagt,med ena sonen
    var de till och med svagare än mitt nu... o gravid var jag ju då Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester