• Maho81

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Usch, jag håller verkligen tummarna för dig! Hur många MA/mf har du fått nu? Kanske är dags att de gör utredning på dig?

• Maho81

Men usch vilken tråkig stämning det har blivit här inne, det som var så härligt att gå in och läsa varje dag! Nej jag bojkottar nog till stämningen är tillbaka igen. MER KONSTIGA, MIXTRADE, GENOMLYSTA, OMIXTRADE TESTER TILL FOLKET ATT ANALYSERA! =D

• Maho81

Båda gångerna jag har ätit Rosenrot så har jag blivit gravid =) Åt det från mens till plus, sen slutade jag. Är i vecka 11+0 idag =)

• Maho81

Liten Léone: Jag fick tre extremt smärtsamma ägglossningar efter mitt MA. Så ont att jag funderade på att åka till akuten, på Gyn konstaterades det att jag hade äl varje gång.

• Maho81

Men slemmis... Neeej! Jag följer den här tråden enbart för att få se hur det går för dig =(

• Maho81

Så bra, jag följer med spänning och förhoppning dina tester och ditt senaste test (i går? I förrgår?) var ju lovande! =) Hoppas SÅ på ett plus efter er kamp!

slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-01 19:19:10 följande:
    jag kommer dyka upp här iaf då och då, någon som flippar på mig skrämmer mig liksom inte. FInns ingen orsak att låta någon "jaga bort mig"...annars finns min inbox öppen också

• Maho81

WOOOOOHOOOOO GRATTIS Slemmis! =D Som jag har väntat på den här dagen! =) Nu jäklar får den lille/de lilla stanna kvar också! =)

• Maho81

Mini Léone: varje gång jag går in på den här tråden för att kika runt och analysera tester så skriver du otrevligt till folk. Varför? Låt de som vill testa som tokar (jag är en av dem som gjorde så innan jag blev gravid) och analysera sina tester utan att behöva få dina spydiga kommentarer. Kan du inte lämna tråden om du nu tycker det är så jobbigt? Alternativt att bita dig i tungan och låta bli att sprida spydigheter och låta alla andra sköta sig själv?

• Maho81

Mini leonie: Jag har hängt i den här tråden i många år, även fast jag inte varit aktiv och skrivit. Självklart ska man få vara ärlig, men man kan säga det på ett trevligare sätt om du förstår hur jag menar? Och anledningen till att jag inte vill sluta läsa här är för att jag älskar att se alla tester, positiva som negativa, och analysera, fundera, undra och glädjas när det visar sig vara ett plus =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester