Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
det andra var så svagt att det var svårt att avgöra färg faktiskt.......men som sagt snart dags för bim iaf så då lär jag väl märka
Jo...har köpt online tidigare..men de tog slut förra månaden sen blev det inte att vi bestallde fler.....ska nog försöka låta bli testandet nu..har ju bim på onsdag så det är inte långt kvar...men det finns två rfsu tester o ett cb-digitalt...
Tar inget test nu på morgonen..struntar i det i dag. Känns som att mensen ar på väg iaf.
okej... testade i kväll.. med rfsu igen... efter tre timmars "hållning" men vad jag kan se är det negativt.. men en mysko sak såg jag.. Be mig inte om foto för det går ju knappt att fota streck som dem är *S*
Men när jag tittade på sidan av testet så såg jag ju tydligt röd kant där kontrollstrecket var.. och där teststrecket ska vara var det en klar och tydlig (men liten) röd prick?!?!?!?! Det har jag aldrig sett för och gode gud ska veta att jag har vänt o vritt på många tester ha ha ha....
SEN räknade jag efter igen och det visar sig att jag har räknat lite fel, hur nu det kan ha gått till.. jag har BIM i dag eller i morgon!?!? INTE onsdag el torsdag som jag så envist trott......mysko....
Har mått kasst hela dagen.. mått illa men jag var otroligt stressad i morse och hann inte äta frukost förrän fikat vid 10.15 (och jag går upp 4.30.....) plus att jag nog kanske var nervös för att halkköra... vi fastnade i trafiken så jag kom för sent så illamåendet kan lika gärna vara en följd av det (även om jag aldrig någonsin mått illa av stress eller nervositet...
foto ja??? Vill ni se fotot på dagens test??? okej då.. lyckades få hyffsat bra kort så jag har inte trixat nåt med dem..
haha... vad gullligt av din man att titta .. pussa på honom från mig
Och ja nu ser jag ju men alltså... jag väljer nog att vara lite neutral..eller tvingar mig till att vara det även om jag mår lite....underligt..men jag skyller på PMS *ASG*
Jag mår förskräckligt illa.. men nu när jag var på dass såg jag också en del rosa på toapappret.. ytterst svagt (det också precis som gravtesterna ha ha) men det gör mig säker på att jag INTE är gravid trots allt......
Bara att invänta läkarbesöket om 1 vecka...