• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

29 dagar kvar till bf =) va hos dr igår pga fostervattens läckage.. han LOVADE att bebis kommer tidigare med tanke på alla mina sd samt han ligger såååå långt ner så det är bara en tidsfråfa =)

• sweasmamma
    Sandraa L skrev 2012-10-17 06:52:32 följande:
    Tack snälla Ni! :) Nu ser jag fram emot att se era plus ;D 

jag är i v 37 imorgon, kämpade 9 mån i denna tråden =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-10-17 07:12:40 följande:

Svagare idag... Gråter

Bara att inse... 

ja fast syns ju ganska tydligt ändå på det understa!! du kanske helt enkelt har starkare em/kväll som vissa har !! 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-10-18 09:12:08 följande:
    Everloong:
    Mitt test var som ditt och sen ökade det inte som jag ville förrän varannan var tredje dag fram till BIM och morgontesterna jag tog va alltid svagast så testa senare idag. Jag är i vecka 30 nu så för mig betydde test som ökade sakta inget konstigt håller tummarna för dig!
    heeej mini, hur går det ?? själv är jag i v 37 idag !!=)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-10-18 12:00:17 följande:
    Swea: kanske inte spök, man jag är inte gravid heller tyvärr.. Det hade varit starkare då!
    säker?? du har bim idag ELLER lördag ?? jag tycker det vatt svagare igår! ja ja jag hoppas iaf sååå att det ä'r nåt.följt dig så länge nu ! Hjärta
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-10-18 12:20:25 följande:
    Hej Swea!
    Jo bra tack... Vecka 30 idag men ååhhh vad tiden går långsamt fast ändå fort
    37? Men då kommer han ju när som... Wiiii!!
    jag hoppas det !!! LÄNGTAR SÅÅÅÅ NU !!!!! hade lite värkar igår som avtog sen ligger han enligt dr "otroligt långt ner" och fixerad så..han är välkommen =)

hur mår du/ni ?? =) 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-10-18 12:27:15 följande:
    Spännande...

Vi mår bra men mkt förvärkar/onda sd...Jag stod i duschen igår natt och hade arga onda förvärkar som sen avtog. Vid 18 kom de tillbaka och hade 2-3min mellan. Inte ok men eftersom de avtar så är det ingen fara säger förlossningen så jag kämpar på Liiiiiiite tidigt för lilleman att komma nu men tappen har ju varit kort sen vecka 18 så helt konstigt är det inte.

Du måste meddela direkt när han är ute, följer november tråden men ni är ju aldrig där mer
    meh...kom in till tråden på fb, där hänger vi jämt ..ansök!!!

https://www.facebook.com/groups/395072887213022/
  • sweasmamma
    kattaaa skrev 2012-10-19 07:04:08 följande:
    Godmorgon tjejer.
    Oh jag är arg. Skulle testa mig med mitt digitala. Så först vill inte testet tänka, jag knacka lite på det och timglaset kom fram. Men när testet tänkt klart så kommer en bok fram. Suck! Det är fel på testet och jag måste köpa nytt! Så min sambo får köpa ett på väg hem från jobbet , han slutar kl 13. Men kl 14 ska jag till bvc med vår minsta docka så testar nog efter det.

Men tog ett vanligt test jag hade hemma.

fint plus !! grattis !!!

vet det med testet..grrr, jag gick med det till apoteket och fick ett nytt  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester