• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

dagens test, inom tiden oredigerade Obestämd

• alexander2011

syns verkligen ingenting. kommer väl upp sen ett rosa svagt sträck sen i ljuset när det torkat igen :S ska nog vänta tills bim innan jag testar igen

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-14 10:57:53 följande:
    När har du Bim???
    söndag
  • alexander2011
    Stinis83 skrev 2011-12-14 12:38:21 följande:
    Vill bara skicka en stor kram till alla er som fått mf den senaste tiden... Ni är alldeles för många! Jag håller tummarna så hårt jag kan för en massa fina plus som stannar hos er alla som kämpar :)
  • alexander2011
    anyminutenow skrev 2011-12-14 18:33:48 följande:

Jag behöver er hjälp tjejer!!! Ser ni strecket?! Bilden är tagen med mobilkamera osv så man ser inte tydligt alls, men i verkligheten ser man bättre, även att det är rosa. Kan det stämma?!?!?! BIM - 2 eller 4
    visst syns det nått där :) grattis
  • alexander2011

asså en fråga. börjar verkligen tveka på om det inte är nått. tror inte det :( borde inte testet blivit starkare isf eller kan det dröja länge till innan det blir nån stegring? tänk om det är spöksträck. såg ingenting på senaste testet bara en svag skugga efter utgående tid mot ljuset :( borde jag avvakta några dagar innan jag testar igen?

slemmtorsk hur går det för dig?

Puman: ja här har det varit aktivt hahaha, ja nu jävlar får det ta sig :) ska du pröva cb:s äl tester eller hur gör du?

.aj: klart du kan hoppas det är ju positivt hihi grattis :)       

oomickanoo: anar mig nån skugga där :)  forsätt o testa så ser vi om det blir starkare :), håller tummarna 

• alexander2011
    anyminutenow: jo jag tror det är nått där :) fortsätt o testa för om det är rosa så borde det vara positivt

majja31: stort grattis det är ju jätte starkt ju Solig sträcken behöver inte vara lika starka för att det ska vara positivt  
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-15 06:55:28 följande:
    Carmat!! Jag vet inte OM jag ska köra äl test faktiskt ... ev köper jag cb`s annars kör vi from idag ,förra gången fick jag utslag dag 9 på dagen ,neg kvällen så äl mellan dag 10-11 så vi gör så denna mån också,räknar att det är så!

lite sport får det allt varaFlört  ha ha

idag är iaf dag 8 efter senaste mensens första dag ...så vi kör.. 
    oj vad tide gick snabbt. ok berätta en hur du tänkt dig.

tror verkligen inte jag är gravid.testerna borde väl blivit starkare nu Gråter  
  • alexander2011

dagens test inom tiden, ser ni nått. jag ser inte ett skvatt. vad besviken jag blir

puman:jag hoppas du har rätt  
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-15 10:49:27 följande:
    jag trixade lite och tycker mig se något svagt !!men håll humöret uppe!! inte bim än ju !!!PEPP PEPP
    ska försöka, kan du inte lägga ut kortet så jag får se :) nä sist plusade jag efter bim så jag hoppas det är så denna gången oxå. ha mensvärk bara som fan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester