• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kul o höra från er! :)

Stort grattis patricia!! All lycka till!

Nu är det sista inseminationen, sen blir det ivf. Vi skulle göra ivf i höstas men kostar ju en del.. :((

• Knasten83

Lizz: planerar ni fler nu eller du är här lite för skoj skull? :)

Gummsan: dags för fler? När kom senaste? Visst va det du med rätt många barn?

• Knasten83

Kanske4: jaså ni har inte heller lyckats? Men du får nog påminna mig.. Har du tre barn? Hur gamla är dem?

• Knasten83
    lyckliiig skrev 2014-03-03 10:42:48 följande:

Hej på er!

Jag fick jättebra hjälp från den här tråden, med mina tester för ett år sedan och nu sitter jag i samma sits igen. Behöver verkligen era expert ögon!

Jag är på BIM -3 och testade imorse. Man ser ett svagt plus, MEN jag tycker det ser så smalt ut? Är det många som fått spökstreck på clearblue, den som ser ut som en sked?

Så här ser bilden ut.. phpdJAGj634311.jpg

Gravid igen eller försöker ni ff?

Jag tycker inte det ser så smalt ut när man kollar närmre :)
  • Knasten83
    Flower19 skrev 2014-03-03 00:16:07 följande:

Skriver om!

Hej allihopa!

Testade ikväll och vet egentligen ingenting om det här men skulle ni kunna hjälpa mig tolka detta?!

(ursäkta har varit lite problem med att lägga upp bild och allt bara blev konstigt) här är iaf bild

Vad tycker ni? phpz2046x10742.jpg

Ser bra ut!!
  • Knasten83
    lyckliiig skrev 2014-03-03 10:52:45 följande:
    Så du tror att det kan vara ett "riktigt" plus? Tack för att du tog dig en titt!

Gravid igen i sådana fall. Det var ca 1,5 år sedan jag fick hjälp här. Har en son som är 9 månader. Följde dig en del faktiskt, får jag fråga hur det har gått för dig?
    Ja det tror jag det är! ????

Vi kämpar på ännu. Hållt på i 2 år och 3 mån...
  • Knasten83
    Knasten83 skrev 2014-03-03 11:14:13 följande:
    Ja det tror jag det är! ????

Vi kämpar på ännu. Hållt på i 2 år och 3 mån...
    Skulle inte bli massa frågetecken, gjorde ju smilis ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester