• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack Sussiii!

• Knasten83
    Jacqueline skrev 2013-08-09 08:04:58 följande:

Knasten ,jo det stämmer bra det!Trodde jag hade tidigare ÄL trots att testerna inte påvisat ÄL ,visade sig dock att min ägglossning är precis lika sen som tidigare och nu har ju även testerna stegrat!

Ahaa, kroppen gör som den själv vill! :)
  • Knasten83
    Tekaka skrev 2013-08-09 12:26:20 följande:

Hej kikar in här.

Jag har hetat både Trixxy oxh Trissan och gud vet vad. Plussade i oktober förra året här i denna tråden.

Den 18:e juni kom vår dotter till världen, lilla Lovisa.

Tänker ofta på er, speciellt Knasten83 som jag hoppas får sin efterlängtade bebis snart.

Kram till er alla! 

Åh så söt du är!! Tack!!!

Grattis till underverket!!
  • Knasten83
    synthpop skrev 2013-08-09 14:39:10 följande:

Kan det vara negativt fast det är positivt? :/
    Det e pos! Grattis!
  • Knasten83
    LovisaC skrev 2013-08-10 10:44:52 följande:

VARFÖR är mitt LH så jävla högt på morgonen?! Någon av er hade skrivit att LH är som starkast på eftermiddagen, men då är mina test väldigt svaga. Jag ska ha mens om 5 dagar och är troligtvis inte gravid eftersom det idag inte fanns någonting alls på stickan :(

Undrar samma! Alltid mer på morgonen!
  • Knasten83

Hej tjejer!!

Började hänga i denna tråden dec -11. Fortfarande inte lyckats. Blivit gravid en gång med tvillingar som vi miste V 9 och 11.

Undra om det är några gamla kvar?! Jag va lite ökänd i tråden hihi!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester