• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-08-08 09:19:35 följande:
    God morgon alla.
    Och grattis till alla som + àt :)

Nu har jag en fråga: om äl testet va positivt i fredags, kände av äl på lördag kväll. Måste jag vara på äl+4 i dag va?

Känner mig öm i magen :/ lite molande värk. Vill inte ha mens denna månaden!
    ja då är du på äl+4
  • sweasmamma
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-08-08 09:23:32 följande:
    Sweasmamma: :) då är jag inte helet ute och cyklar. :)
    nädå =)
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-08-08 13:13:22 följande:
    Ja det ser lite tveksamt ut, kanske borde ta ett nytt nu i vecka 21? Tungan ute
    ja ta ett nytt om ett par dagar =) 

jag testade för skoj skull v 15 kanske, ojoj oj va starkt =) nu i v 26 =) 
  • sweasmamma
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 13:34:46 följande:
    det står att man ska ta stickan i behållaren i 20 sek och kissar man på den är det 5 sek ...

gör ni så??
    ja jo mer eller mindre =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-08-08 19:29:54 följande:
    Haha! Är det igång ikväll igen? Orka!!
    ha ha ha ha=) jupp
  • sweasmamma
    IorÅsna skrev 2012-08-08 19:27:20 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit med här sen länge längesen men inte skrivit mer än en gång. Fick min bild granskad men hette då chris01 som var positivt men slutade i MA i dec förra året tyvärr. Vi tog ett uppehåll då det var vårt 4:e mf, (första barnet) på 1år. Nu börjar vi igen, BIM om jag räknar från förra månaden ska vara 9-10/8 men mensen är tyvärr oregelbunden har ett test framför mig nu som jag undrar över om jag ska testa? Dels för jag mått dåligt i några dagar, illamående som heter duga och trötthet bara visserligen.. Men undrar om jag verkligen kommer få utslag nu? Vad är er åsikter?
    testa =) ... kan ju faktiskt uppvisa nåt . håller tummarna och uppdatera oss!!!
  • sweasmamma
    IorÅsna skrev 2012-08-08 19:35:16 följande:
    Sweasmamma: kan det visa nu på kvällen då? Blir det inte en lång cykel jag har egentligen? Eller tänker jag fel nu..
    en del visar mer på kvällen än morgonen , kan vara högre hcg då =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-08-08 19:32:13 följande:
    Swea: btw, i love that you're still here!!!
    kan ALDRIG lämna Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester