Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är bara på äl+7 tror jag... Undrar allt om det inte är testen som e kassa...
Är bara på äl+7 tror jag... Undrar allt om det inte är testen som e kassa...
Tack för era ord!
Anledningen till att jag testat tidigt är för dels är jag testoman o kan inte låta bli, och dels är det för att jag inte har så bra koll på när exakt äl va. Över åtta veckor sen mens.
Ingen hjälp utan om jag haft äl är den spontan.
Melody: jag vet inte din historia men kanske lite fel forum om graviditeten inte är riktigt efterlängtad och som när du skriver "att du inte vill göra abort igen, blir som ett preventivmedel.."
Här sitter vi, många som kämpar år efter år efter en efterlängtad bebis och du oroar dig över att du kanske blir illamående när du ska till Ullared!?
Hoppas och önskar dig all lycka till men var försiktig med vad du säger och skriver
Jacqueline: tack..
Melody: jag menade absolut inget taskigt, du är ju precis lika välkommen här som alla andra! Menar bara att vi som kämpar är känsliga för allt sånt. Just DEN saken kan man ju diskutera i andra forum, men testen och allt det andra pratar vi gärna med dig om här!
Du är stark som kan ta "kritik" och "erkänna" när du kanske knasat till det. Ingen skada skett för mig iaf!
Lycka till nu!!
Melody:
Det krävs en del för att man ska kunna ta kritik och se från andras håll också.
Kul att ni bestämt er för att behålla!! det gör mig glad! Ett barn är en gåva!
Häng gärna kvar o hjälp oss med våra test även om du fått lyckan att bli gravid!
Här är det bra skumt.
Äl+8 idag och när vi satt i bilen kände jag mig blöt mellan benen! Tänkte, va fan, har jag kissat på mig!?!?
Det hade kommit genom på shortsen o va liksom flytning med blod i!?
Antingen har jag inte haft äl när jag trott o detta är mens som är på väg eller en nidblödning?
Men kom det mkt blod när ni fick nidis, ni som fått det?
Jacqueline; sjukt märkligt!! Jag ser...
Finns väl ingen rubbning som ger pos gravtest?
Knäpp bm