• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

puffmajs!! v 30 ??? oj oj , jag går in i v 26 på tisdag =) 

• sweasmamma
    Wictooria skrev 2012-08-05 12:48:29 följande:
    Jag är bara på äl+8. :) vill försöka att hålla mig till bim. Men jag känner redan nu att det kommer bli svårt. Många testar ju på äl+10. Min lf är på 12-13 dagar ungefär. Så kanske att jag köper ett test imon och tar på morgon urinen på äl+10. Men vilket ska jag köpa, de är dagens problem. Hahah.
    man ska ju tänka som sagt att testa tidigt inte har så mkt färg i sig men mitt va knappt synligt bim-4 , ej morgonurin men bim-3 morgonurin va STARKT , rfsu första sen cb plus sen digitalt bim-3 ej morgonurin 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-08-05 12:59:59 följande:
    Och jag tycker att mina 20 veckor går långsamt.. VECKA TRETTIO det är ju helt galet :)
    ÄR DU REDAN I 20 ?? ja men du tiden gååår ju fort , förutom för mig , känns som jag står stilla ha ha
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-08-05 13:40:29 följande:
    Wow. Här är det tvärtom. Med lusten runt ÄL. Men det beror kanske på alla år av försök runt ÄL utan resultat. Det blev mer som en tvång då.
    samma här... alla sa dom blev upphetsade vid äl , jag blev bara trött och stressad och önskdae äl va över=)
  • sweasmamma

ha ha ha, lyssna på min dotters och mitt samtal .. ha ha

ha ha ha, swea är fantastisk!!

jag:swea maten är klar

swea:ja jag kommer, men min lillasyster ska också äta

jag:ok

swea:ja alltså hon är min riktiga syster

jag:ok

swea:men mamma det är ju bara en docka 

jag:du sa ju att det va din syster

swea:men mamma, du ska inte lyssna på allt jag säger !!!
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-08-05 18:26:28 följande:
    Glad gubbe på ältestet!!!! :))
    wooohooo... go get him !!!!
  • sweasmamma
    Wictooria skrev 2012-08-05 18:36:05 följande:
    Tilläger även att det kom upp inom tiden
    bara spök på cb hela tiden.. tröttsamt..
    Blev skit glad när jag såg de.. men sen när de torkat såg de mer grått ut. :(

va konstigt för man ser ju inte strecket alls nästan , har du öppnat det sen stängt igen , annars hade jag lämnat tillbaka det 
  • sweasmamma
    Meja2011 skrev 2012-08-05 19:05:56 följande:
    Kärt barn: ja jag har ju det, men strecket var svagare än det jag fick häromdagen:/ fattar nada. Får ta ett nytt imorgon :)
    har du bild 
  • sweasmamma

min kompis födde nyss en dotter...åååhhh va man lägtar nu efter lillen !!!! 14 v kvar ! MAX!!! han är välkommen om 10 v =)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-08-05 19:28:10 följande:
    Nån här som har haft svampinfektion i underlivet? kan man få ont i magen av det?
    ja det kan man om det gått långt , har jag hört , aldrig haft det själv, bara som gummsan säger .. ha ha, vill bara köra upp en sopborste typ =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester