Inlägg från: sweasmamma
|
-
-
jodå man ser stegring , men oftast syns stegring från varannan till var tredje dag då det är då hormonerna ökarLizz89 skrev 2012-07-31 17:05:55 följande:
Tog ju ett cb digital igår och fick gravid 1-2. Fast i förrgår och igår hade ja jätte ont i ryggen, rädd för missfall. Hade nämligen ont i ryggen förra missfallet. Fast idag har ja inte alls ont.. Därför ja tar dessa tester som ja jar kvar för o se om det stegrar.. Tog nyss de sista stickan, hållt mig i 4 tim.
Längst upp taget för en stund sen, hållt mig i 4 timmar. De under är morgonens test o de längst ner är från igår eftermiddag.. (De längst ner har dock gulnat lite)
-
jag tycker det ser riiiktigt bra ut , jag såg ju utan trixningen =)LindaMagnusson skrev 2012-07-31 17:06:26 följande:tack ja nu ser man det lite bättre=) vad tror du? hade äl 20/7
-
JAG tycker du ska sluta testa !!! du är ju gravid!! försök koncentrera dig på det .. du kanske helt enkelt får starkare på em , många får det !Lizz89 skrev 2012-07-31 17:11:33 följande:Tyckte du att de testet ja tog nu va starkare eller? (testet längst upp).. Tyckte de såg ut att ha mer färg i sig men sen blir man ju så osäker.. Kanske bara ska koppla av o njuta nu av att man äntligen är gravid.. Har ett cb digital till, kanske man kan ta de om 1 vecka för o se om de står 2-3 veckor =)
-
precis , jag blev såå glad när jag plussade men jag tog ett digitalt efter det sen va det bra !!=) man är orolig hela tiden jag vet men njuuut nu =)Lizz89 skrev 2012-07-31 17:18:58 följande:Du har helt rätt... Är bara så glad att ja äntligen har plussat.. Har ju ej fått någon blödning eller något sånt så jag får sluta oroa mig...
idag är jag i v 25 =) -
ta ett nytt idag =) se om det syns nåt..sen lägger du upp bilden !!! =)LindaMagnusson skrev 2012-07-31 17:18:32 följande:hmm hur ska jag kunnna hålla mig till imorgon bitti.......
-
LINDA...BILD!!!!LindaMagnusson skrev 2012-07-31 19:38:54 följande:Det hade jag sett som ägglossning vilken dag som:)
-
dom mäter väl högre hcg då ...ditt test va positivt ju !!!! köp nu digitalt istLindaD skrev 2012-07-31 18:56:30 följande:Så testen för idag avverkade..:P Svaga rosa el kanske tom spök... så tro gårdagens rfsu va neg... trots att de syntes väl... denna ggr körde ja m från bastpatest... Försökt läsa om dom men hitta inget.. NU Vill ja att mensen kommer ....
Bara ignorera... El anmäl!! Du få inte avsluta härifrån....:( -
Meja
-
hmm ..hur ser det ut med hylsan på?? strecket KAN ju ligga fel på stickan ocksåMeja2011 skrev 2012-07-31 20:10:01 följande:Swea ja det är just det jag ser:) ska det vara så "långt" borta tro? Har aldrig använt dessa test innan