• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack minaz!!

• Knasten83

Minaz: va? Sa dr att du ska blöda? Hur vet hon eller han det?

Ankena: gulliga du!! Jag är bara på äl+1 idag OM jag ens haft äl.
    Jag skrev äl+9 som svar på hur tidigt jag fått plus :)

Hur mår du?

• Knasten83

Tjejhalmstad

Nä jag är inte gravid igen, tyvärr. Skrapades 26/2.

När jag började blöda var det samma dag vi fått se hjärtat, så läkarna trodde att det kunde va efter undersökningen det blödde.en jag fick ont, blödde klumpar o mina spyor slutade tvärt.
    Eftersom vi blev gravida genom insemination så fick vi snabbt nytt vul. Då hittade man inget hjärtljud.
    Fick gå och ta blodprover varannan dag i en vecka och värdena ökade!?!?! De upptäckte att det va en bebis till. Tyvärr förlorade vi den också två veckor senare. :,(
    Skrapades sen.

Man kan blöda som mens trots att allt är bra! En vän till mig hade mens punktligt tre första månader när hon väntade sin son, han e fem nu
    För mig va det en känsla, jag bara visste.

Tror inte du behöver va orolig. Brunt blod är gammalt blod, det är ingen fara. Som sagt behöver det inte ens va det med färskt blod.

Håller tummarna nu!!

• Knasten83

Jacqueline: aldrig sett ngt liknande. De trådsmala spök jag sett är de gamla cb. Ditt ser lite vitt ut? Har du haft isär det?

• Knasten83

Mammasusanne: hur känner du dig?

Jag tycker det ser bra ut men jag har fått tydliga spök på cb så jag e lite skeptisk. Hade absolut testat imorgon igen!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester