• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hoppas, inte för det behövdes men förstärkte bilden lite =)

• sweasmamma
    Elmiina skrev 2012-06-14 13:53:21 följande:
    Hej tjejer! Nu börjar perioden där ögonen går i kors och man börjar inbilla sig både det ena och det andra. Men dom senaste dagarna har jag haft sååå ömma/pirrande bröst och rejäl mensvärk.

Tycker mig se något (som vanligt) på testet men självklart går det inte att få med på bild för antingen är det för svagt eller så finns det helt enkelt inget streck. Få ner mig på jorden igen!!

Finns det någon snäll själ som har lust att trixa med dessa?

Bilderna är tagna med mobilen.
    försökte trixa men ser tyvärr inget ! hoppas du får ett rejält streck snart =) bim?
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-14 18:44:16 följande:
    GRAVID 1-2 !!!!! :)
    jag visste det ... GRATTIS!!!!!
  • sweasmamma

jag håller ju på alla såklart !! men just nu tycker jag det är Knastens tur att vinna högsta vinsten Hjärta

• sweasmamma
    Charin84 skrev 2012-06-18 19:54:41 följande:
    Det syns ett svagt streck på mitt test som jag tog förut, fast bara när man lyser med en lampa bakom, men det kan man väl inte lita på?
    jo då , men tidigt kanske . lägg ut bild=)
  • sweasmamma
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-18 20:00:11 följande:
    jag har som lotion och jag är på bim -4,5 är dom annorlunda om man är gravid eller ej?
    JAG hade iaf genomskinliga vid ej gravid och vita lotion i början av grav ! nu ingenting i v 19 eller vattniga 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-19 13:31:46 följande:
    Testat med annat test idag, äl+8, negativt...
    kanske inte lika känsligt ?? man såg ju tydligt på dom igår ju 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-19 13:44:25 följande:

såhär har dagens sett ut ser era likadana ut? ser ni oxå nått?
    ja, jag ser mest på de där uppe! men visst ser man 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester