• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sömntutan skrev 2012-04-13 09:09:42 följande:
    Kanske: men det är ju flera dagar kvar till BIM. Ge inte upp än!

Jag vet, men jag brukar plussa tidigt, och det är bara en känsla jag har. Men visst lever hoppet lite ett tag till.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-13 09:16:26 följande:
    Kanske4: jävla skit är det! Testa neg nu precis... Inte ens när jag plockade isär det fick jag nån förhoppning (testade preg). :'(

Keep on fighting vännen!!!

Tack vännen! Hjärta
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-13 09:23:15 följande:
    Kanske4: vi kämpar ihop! Ska du testa imorgon igen?

Jag mitt dumma nöt är så sugen på att sticka ner till Doc morris och köpa ett test, har hållt mig i fyra timmar nu. De ska ju vara känsliga säger de. Vi får väl se, annars blir det nytt i morgon.
  • kanske 4a
    Snigo skrev 2012-04-13 11:22:03 följande:
    mina förhoppningar är tyvärr inte så stora =( har de inte blivit nå denna månad blir de försök nr 8.. allt känns så tungt just nu =(

Vet precis vad du menar, tungt är rätta ordet. Försök nio är vi inne på nu, suck.
  • kanske 4a

Nu har jag testat med Doc Morris men det är totalblankt, suck. Nu ger jag upp för idag iaf.

• kanske 4a
    Snigo skrev 2012-04-13 13:18:19 följande:
    kram Hjärta va är de för test? har du någon bild?

Det är från ett apotek som heter Doc Morris, 99 kr för två och de mäter så låga halter som från 10 miu. Jag vet att jag "bara" är på äl +9 men brukar få plus tidigt. Här är några bilder.
  • kanske 4a

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-13 13:45:05 följande:
    Såg ditt test kanske4! Trååååkigt.. :((

Försökt länge?
    Försök nio efter mitt andra utomkveds i mars förra året.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-04-13 20:53:48 följande:
    Mini: testade neg med aco mitt på dagen idag... Buhuuu!!!

Neeeeeeej. Har inte testat idag, kissade i natt vid 3 så tyckte inte det var någon ide i morse (gick upp 6). Sen har jag jobbat hela dagen och varit borta, kom hem nu. Har druckigt kaffe och kissat flera gånger. Få se om jag tar ett ikväll, annars i morgon. Brösten svider rejält emellanåt men det är nog bara inbillning. Trött och lite illamående, men det kan jag ju vara emellanåt.
  • kanske 4a

Ok, bjuder på mitt knasiga kvällstest som jag var tvungen att ta trots utspädd urin. Vet inte om det syns men det är liksom ett jättetunt gaska tydligt streck, typ 1mm. Ser ut som någo draigt med en blyertspenna. syns bättre i verkligheten.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester