• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

haha kunde inte hålla mig så tog ett till... *skäms*

• Helenmedh
    alexander2011 skrev 2012-03-18 19:22:17 följande:

såhär såg mina tester ut. gravtestet är sen några dagar o mittersta äl testet är från igår oh understa idag

ältesterna är positiva va? 
    ja det tycker jag. Att ältesten är positiva alltså
  • Helenmedh
    Radioactiive skrev 2012-03-18 20:04:18 följande:
    Ååh Grattis jätte fint plus ju :D
    Va ?! Tror du?! Haha bim-8 känns lite tidigt.. Vettetusan om jag tror på det :P
  • Helenmedh
    MrsC74 skrev 2012-03-18 20:27:07 följande:
    Helenmd. Hänger inte med. Hade du inte ÄL nyss eller är jag helt borta ?
    Jag ser dessvärre inget på dina test men sitter på mobilen så det kanske inte syns så bra.
    Det är ju det som är så skumt.. Läkaren såg ägglossning för en vecka sedan.. Hon sa uttryckligen att jag hade äl just då.. 
    Men sen testade jag med ältest i fredags "bara för skojs skull" och fick då positivt utslag.. Så ja, jag vet inte vad kroppen håller på med efter missfallet.. Antingen släppte två ägg, ett för en vecka sedan och ett i fredags eller så har kroppen gått bananas.. 
  • Helenmedh
    Mini Léonie skrev 2012-03-18 20:32:10 följande:
    Helen:
    Jag är inte heller med. Du hade ju ÄL nyss?
    Som jag skrev till Mrsc74.. Jag vet inte när jag hade äl.. Läkaren såg för en vecka sedan men testen visade i fredags.. Så antingen är jag på äl+7 eller äl+2..

Plussade sist på äl+8 så kliade i fingrarna att testa ikväll..  
  • Helenmedh

Angie: Ser nåt svagt

Mini:Samma där, ser också nåt svagt!

Härliga sommar: Grattis

Fasen, är jag inte gravid nu så är det något allvarligt fel på mig... Har EXAKT samma symtom som innan missfallet..

Skrev upp innan jag plussade förra gången från äl till bim och ser att allt stämmer på dagen.. äl+4: Hugg i magen. Äl+6 molvärk och stickningar. Äl+8 Molvärk som attan..

Plus huvudvärk som vägrar ge med sig..

Är det inte nåt nu har jag blivit fullständigt galen... 

• Helenmedh
    angie91 skrev 2012-03-20 19:40:21 följande:
    <3

vilken dag e du på nu?? testat idag??
    Äl+8 om jag går efter vad läkaren såg.. Hon såg äl förra måndagen nämligen. Men så gjorde jag ett ältest i fredags och då visade det positivt så ja, antingen äl+8 eller äl+4.. 

Tror dock jag litar på läkaren.. Annars är min cykel över 40 dagar och det har den aldrig varit förr.

Nej jag har inte testat men funderar på att göra det :P  
  • Helenmedh

Mini och Soffiie: Gör ni?

Visade maken bilderna och han såg nada, hämtade testet och då erkände han att han KANSKE såg nåt :P 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester