• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-01-12 12:37:18 följande:
    Hur går det för dig?????
    Jennie83 skrev 2012-01-12 12:36:26 följande:
    Lycka till håller tummarna =)
    Tack håll dom hårt =)=)=)
    Håller super hårt =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 13:38:38 följande:
    Jag skakar... jag gråter.... Clearblie visar GRAVID 1-2..

nu måste väl jag vara gravid??? 3 svaga posetiva på testlagret o 1 på clearblue...

Testade negativt i söndags med digital..

Kan ju inte vara gammla hormoner sen mitt x för 5 veckor sedan?????

Är jag verkligen gravid?????          
    JAAAAAAAAAAA GRATTIS
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 13:41:51 följande:
    Min älskade sambo fyller nu den 26 januari... Ska jag försöka hålla mig tills dess o berätta??? slå in ett test på morgonen.. Eller köpa ett par bebis strumpor???

Fattar inte att det är sant!!!!!!!  
    så kul =)

eller så ger d han en förtidig födelsedags present =) slå in testet och ge han det nu =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 20:47:10 följande:
    Nejjjjjjj jag vågar inte =)=)=)=)=) Hjälp mig =)=)
    står det fortfarande på testet??? Lägg fram det så han ser det utan att du visar =)
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 21:02:25 följande:
    Ja det står fortfarande gravid på testet.. Hade stora tjejej med upp till K-holm.. Har inte varit själv än..

Ska nog berätta när vi ska lägga oss=) Nervöst   
    Lägg det på kudden hans =)
  • Jennie83

GRATTIS till alla fina Plus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smitta av er massor nu så vi blir smittade resten av oss Skrattande

• Jennie83

Slemmis

tog detta test  10/1 vad tror du om de?? =) starkaste hittils, betyder de då att ägget släpper typ idag el så???

• Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-13 12:29:23 följande:
    inte i dag... utan tidigast i morgon... men pippa på för guds skull.. när det är så starkt utslag så släpper ägget 12-48 timmar senare..... lite beroende på hur känsligt testet är men det vanligaste är snarare 24-36 timmar (så står det på de flesta förpackningar iaf)

tänk på att ägget bara lever 1 dygn medan spermierna lever upp till 7-8 dygn innuti dig... så kör hårt
    hehe ja då blir de flyga på gubben =) fick till de både mån o tisd 10/1 =)

men nu j*klar e de slut på vilan för han då blir de mys heeeela helgen haha, han ska ju också fara o jobba bort hela nästa vecka så han ha inget val haha

tusen tack för ditt svar!!!!!

hur går de för er nu? testat nå mer???
  • Jennie83
    men visst finns chansen ändå???

myste samma kväll testet togs. samt om man myser ikväll e de väl inte till någon nackdel?? Tungan ute
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester