• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-05-29 21:54:38 följande:
    Swea: men eftersom nackuppklarningen va bra borde risken ändå va liten, eller? Förstår att du är orolig och tänker mkt. Hoppas såklart på det bästa för dig!!! Uppdatera oss!
    ja nackuppklarningen va 2.2 i v 12+4.. 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 21:57:10 följande:
    Swea: sånt kan jag inte..
    det såg bra ut för den v jag va i =)

ja nu är det bara att hålla tummarna så hårt man bara kan  
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-05-29 22:01:05 följande:
    Håller tummar och tår vännen!!!!
    tack detsammaHjärta nu är det er tur!!!
  • sweasmamma
    Madelonen1 skrev 2012-05-29 23:15:02 följande:
    Hur tidigt fick ni era symtom? Om jag har räknat rätt så är jag i vecka 6 nu, 5 + 0.. Men jag har inga symtom alls i princip.. Bara trötthet och lite yr då och då :/ annars känner jag mig som vanligt..
    runt v 6! 
  • sweasmamma

VARJE månad mådde jag illa, ömma bröst innan mensen ! månaden då jag plussade hade jag inga symtom alls!!

• sweasmamma

mm jag hade från äl till mens, illamående ömma bröst irriterad!!

när jag plussade hade jag lätt molvärk fast först runt v 5  

• sweasmamma
    splink skrev 2012-05-30 10:16:00 följande:
    tack Längesen jag testade nu. Nu tar jag sånahär bilder istället;

V.25 och allt är suuuuperbra! Solig Njuter verkligen av min graviditet efter att ha längtat och försökt i 37 månaders tid... 
    va fiin du är!!!
  • sweasmamma
    Anna73 skrev 2012-05-30 10:23:17 följande:
    Då kan alltså ett test vara negativt och sen bli positivt...

Hur länge till ska jag vänta att ta ett i torsdags och idag är 17 dagar sedan jag skulle haft mens.
    ja testa nu !! !!! va ju en v sen 
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-05-30 18:13:57 följande:
    Oj, vi har inte ens varit ute och kollat på vagn. ;)
    Har bara handlat en pjamas och små nappar. Min sambo ville dock åka och kolla på vagn i helgen så vi får se. Men hur funkar det? Betalar man en handpenning och så hämtar man vagnen när bebisen är född?
    ja det kan man göra .. det väljer man ju själv
  • sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-05-30 18:43:11 följande:
    Jo, ja förväntar mej nästan mensen. vill inte tro att det skulle ha tatt sig.

men jag har mått så jäkla konstigt senaste veckan så ja blir tokig, kaffe som jag älskar i vanliga fall tycker jag smakar skit å det äcklar mej nästan , ja käkar glass å ja gillar inte ens det egentligen. Molvärk i rygg å mage, stundvis småillamående ,  trött stundvis så jag somnar på plats , känner mej uppsvälld å allmänt sjuk.

Brukar inte må såhär innan mensen nämligen det e därför ja reagerat. men som sagt, det är ju inte riktig testdag förrens om 3-4 dagar :) så ja hoppas på tur...    
    äl test KAN ju påvisa en grav INNAN ett gravtest gör...så jag håller tummarna för det =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester