• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså tjejer, kan det verkligen va så att jag REDAN fått ryggont pga ev graviditet?? Alltså... jag har ju varit i denna sitsen innan och vet att man kan bli skengravid men jag har fått så ont i ryggslutet. Jag är en av dem som alltid får mensvärk i ryggen, även värkarna när dottern kom till världen va värst i ryggen. 
    Men jag menar... fick po ältest 2-3/1... ingen chans!! 

• Knasten83

Mikaela: va "skönt" att du känner det så tydligt! Önskar att min kropp ville va regelbunden och punktlig... :(

• Knasten83
    Skrutt 83 skrev 2012-01-09 09:29:36 följande:
    Togheter: Beklagar så :( Kramar om!

Splink: tycker det ser ut som en jättefin stegring! Påminner väldigt mkt om min, märkte också mindre skillnad på ökningen av styrka ju starkare det blev. Mitt såg ut ungefär som ditt på bim-1 och på bim fick jag GRAVID 2-3 på testet. Några dagar efter bim var teststrecket starkare än kontrollstrecket. Det ser verkligen jättefint ut, försök att inte oroa dig, det är väldigt starkt för att vara innan bim!

Knasten: tycker mig allt se en skugga där! Hur långt efter testandet är bilden tagen. Mitt första test som påvisade grav, syntes först bara som vid genomlysning och var då då tunnare än kontrollstrecket och svårt art avgöra färg men sen när tiden gått ut så blev det svagt rosa! Några timmar senare kom strecket upp rosa inom tiden :) Nu är jag i v.5+5 håller tummarna!!! :)
    Alltså jag är bara på bim -8 eller9 så jag har svåååårt att tro att det e ngt där. Jag tog detta efter 5 min. 
    Även om ryggen gör ont och jag e hård i magen precis som när jag väntade dottern...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester