• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

någon frågade mig om flytningar idag =) dom är vita och kladdiga..urkvarning!!! =)

• sweasmamma

jaha då testade man idag igen .. negativt =( ett par dagar kvar till bim men.... besvikelsen är hög!!

testar med babytimes 25,står att man ska börja testa med dom samma dag man som bim men jag vet inte....jag avvaknar nog ett par dagar nu =) men som sagt,inga symtom så det blir nog att köpa äl-test snart ist =( 

• sweasmamma
    lycka 4 skrev 2011-11-11 08:21:20 följande:
    Pumann ! Mina test va blanko helt negativa sen plussade jag från ingen stans :)
    då finns det lite hopp 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-11-11 09:56:06 följande:
    varför köpte du inte den känsliga på 10? inget o bli ledsen för, nu får du rycka upp dig.än är det inte försent. det är ju flera dagar kvar o det kan bli plus efter bim.Glad

åh jag skulle bli så glad om du blev gravid.håller tummarna varje dag 
    tack =)  jag vet inte.. mitt dumma nöt tog 25 för ,tänkte man kan la testa 7 dagar innan bim med dom men sen när jag läste så stod det from bim-dagen .. grrrrr...skulle tagit 10 men gjort är gjort
    !!! eller så ska det helt enkelt inte bli ett extra streck,jag måste ju ha fötterna på jorden =(  men inga sympom heller ju ..skit skit men som sagt,jag testra upp testen =) 
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-11 11:20:15 följande:
    Lika bra att testa upp dem nu när du ändå köpt dem :) Än är det inte försent! :)
    ja men precis =) tror jag testar cb`t på söndag morgon,då är det bim-1 eller 2..tror jag ..i värsta fall bim-3

dessa babytimes verkar ju ändå bara gå att testa med från bim-dagen ju  
  • sweasmamma
    ToKar skrev 2011-11-11 16:44:23 följande:
    fick ett svaaagt plus på rfsu-sticka. Är det vanligt med spökstreck med rfsus gravtest?  
    beror på om stecket kom inom utsatt tid och om det är rosa eller grått =)
  • sweasmamma
    fina4nn4 skrev 2011-11-11 15:28:44 följande:
    Nu har jag laddat upp bilden igen så stor jag kan.

PLUS!!!!GRATTIS 
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-11-11 16:55:07 följande:
    håller med.. detta ÄR ju en analysera-tråd =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester