• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag har det antagligen imorgon tis ons vet eg inte då jag inte fått mens efter Mf n

• Soffiie

knasten tycker det ser ut som ett svagt pluss men jag tycker ändå att det borde vara starkare nu 

• Soffiie

knasten jämnförde bara med dina tidigare tester inte med bmi.. visste inte när exakt du har bmi.. Håller verkligen tummarna för det är ju nått på testet =)

• Soffiie

Knasten de säger väl varannan till var tredje dag höjs hcgn men min egen erfarenhet så har det höjts varje dg när jag vart gravid. Om du kan hålla dig så är det ju bra , men om jag var du skulle jag inte kunnat hålla mig så länge som en dag.. hehe,,

• Soffiie

Godmorgon!!

hur går det knasten?  Här har mensen börjat så smått,, skönt har ju inte blödit sen 22 nov så var på tiden,,

• Soffiie

knasten,, jag fick ju också så där me cb och sen fick ja vaga på apotekets egna sen nu efter några dagar fick ja mens jag tror på späö för min del faktiskt..

Jaaa förstår det måste vara jobbigt med hormoner osv  kan inte tänka mig då jag alltid har haft äl själv men tycker ändå det är jobbgit hålla reda på och pricka in , så ännu jobbigare om man inte vet exakt när man har den,,
    Vi får ta nya tag och föls åt nästa månad igen *=)

• Soffiie

Ja du det där undrar jag också.. för jag började få rosa flytnignar igår och idag har det kommit lite mer så vad ska man räkna  hm jag vet faktiskt inte jag har alltid innan räknat på den dagen som man börjat få lite små blödning,, men kan kasnke inte räkna igår som det nu då det kom så lite..
    Normala fall brukar ja ha en cykel på 28-30 dagar .. och sen på dag 13-15 äl enligt stickorna,,

Jag hatar detta med tvångssex för att bli gravid det förstör hela romantiska stämningen man har tycker jag.. för det blir ju att man håller på som kaninger i nästan en vecka sen typ ingeting alla flal så är det här. känns trist.,.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester