• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JosieP skrev 2012-08-13 13:25:33 följande:
    Kan man ta ett digitalt test även om man kan ha fått missfall? Kommer det visa att jag fft är gravid isf?
    Det kan tyvärr oxå visa gravid trots mf. Men klart vi håller tummen på att det är en liten där inne....

Visa får neg efter en vecka medans andra får vänta i åtta veckor innan allt hcg är bort ur kroppen... Men tror det har att göra med hur många veckor man är gången!
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 25/8 -Vi längtar-
  • viochdu

Kravmärkt: och nu sitter jag på appen så kan heller inte ladda upp! Är på jobbet.

• viochdu

Ankena: är så nyfiken på dig nu när knasten plussat. Känns liksom att du med är gravid, ni är ju synkade för tusan :)

• viochdu

Knasten: testar u i natt MÅSTE du lägga ut bild:) jag jobbat och är vaken till tre.

• viochdu

Ankena: lät lite hårt med den där jefla utropstecknet som jag alltid lyckas sluta mina meningar med . Skulle varit en :) ist. Inte begär jag att du ska testa mitt i natten ;)

• viochdu

Knasten: tycker det ser suberbra ut.! :)

• viochdu
    Utlandssvensk76 skrev 2012-08-14 13:01:25 följande:
    Nån som vet om testträsket på cb plus är blått ska då resultatstrecket också vara blått? Jag tror inte det är nåt, men använde cb plus för första gången igårkväll och inget streck alls . Tittade just pa testet nu, dagen efter och ser ett ljust brett streck. Nån som fått det tidigare? Kan ju bara inte vara nåt, känns som det är fel färg och dessutom många immar försent? Grattis till pussen ovan förresten!
    Ska inte kolla på ett test efter utsatt tid...
  • viochdu

Är det ngn som kommer ihåg vilket lots nr det pratades om för nån/några månader sen som många fått spök på? Jag har test hemma tror jag från det lots nr och testade idag och ik jätte jätte svagt streck (nej är inte gravid. Då jag bara är på äl+2 ) skulle bara se om jag fick spök på dom och se om man kan skicka tillbaka och få nya????

• viochdu

Helenmdh: jag hade testat men hade inte deppat för ett ej gravid efter dina tester! du är gravid!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester