• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

minstörstalycka skrev 2012-01-02 18:21:37 följande:

Från att få detta den 10 december, något som man inte riktigt kan tolka, varken posetivt eller negativt..
    Men detta var enbart 5 dagar efter sen mens, (Enligt min bm så är detta för tidigt för många)

Till att få detta 20 december på kvällen.

Vill bara ge er hopp om att man kan plussa sent! :)
    Ser inte bilderna du la upp i de här inlägget =S
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-02 20:54:00 följande:
    Frågar igeeeeeeen; kan man ha äl utan utslag på ältest?
    ja, de ska ju taijma tid osv, ja vet då ja testade bara på morgonen så fick jag aldrig utslag, sen då när jag testade på em o hålit mig så länge de gick (o hade älkänning) så fick jag utslag
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-02 20:56:10 följande:
    Jennie: ser bra ut!!! Bim?
    jag vet ju inte =P haha har ju testta till o från som e tok o fått olika svar på alla test, endel svagare osv... fick ju mf den 25 nov. och som sagt jag har ju testat minus efter det så de är ju ej från mf:et.
    konstigt trodde mensen va på G i em för jag fick sånn här bruna flytningar, åso hade ja kvar de här o blev sugen o kolla =P
  • Jennie83
    Allimac 2004 skrev 2012-01-02 21:01:42 följande:
    Varje gång jag går in i den här tråden kommer denna rutan upp!?! Gör den det hos nån fler??

http://www.familjeliv.se/hem/tjollerfia/gallery/phpzbaczo.png
    Ja för mig me.. fattar ingenting
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-02 21:01:56 följande:
    Jennie: vet du om du haft äl efter mf?
    Jo jag tror däromkring 12:de december, eller nångång under den veckan, men ha ej vart så hajj på o ta ältester, utan de får bli om de blir
  • Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 21:48:29 följande:
    Det där beror på då jag har kopierat dom första bilderna från min blogg, jag har kontaktat admin och hoppas dom kan ta bort inlägget så det återställs!

Ber om ursäkt!! Hade ingen aning om att det blev sådär!
    ingen fara =) nu funkar de då för mig =)
  • Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 21:56:34 följande:
    Ingen verkar komma in här pga mig :(
    vadå då???? =/
  • Jennie83

Lägger upp mina bilder igen från igår kväll, inge mera ökande av de jag tror e mensen. vad tror ni???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester