• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-03-29 15:04:52 följande:
    Va? hänger inte med... alla har fått massa?Nu känner jag mig förvirrad..

frågetecken antar jag hon menade
  • lillabambi

oj vad händer här... inte varit inne på hela dagen och så möts man att majoriteten lämnar och hoppar in i någon nu tråd trist... jag följer er som är kvar i iallafall..

• lillabambi
    AlexandraViberg skrev 2012-03-31 17:57:53 följande:
    Det från igår är garanterat rosa, det från idag vet jag inte, mycket tunnare och/eller mer utsmetat! Bara vänta och se :)

sitter oxå med mobilen nr på inlägg ser inte sidor tyvärr
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-31 18:10:04 följande:
    Det är bara att välja sida om man har appen :)

kör inte appen tycker de är bättre med vanliga Internet på mobilen
  • lillabambi
    AlexandraViberg skrev 2012-03-31 18:16:53 följande:
    nummer:40571

hittade dom och absolut visst ser jag nått men dagens ser väl lite misstänksamt ut,lite för tunt eller kanske bara ser ut så ?
  • lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-31 18:36:50 följande:
    Bambi - sorry trodde du menade app :) jag läste för snabbt.

Alex japp håller koll, tack för svar!

Meja trevligt att höra du är kvar :) vi verkar vara få men va tusan gör det :)

kunde ju inte du veta heller
  • lillabambi
    Anni Me skrev 2012-03-31 21:18:00 följande:
    tog ett cb digitalt precis som visade: Gravid 1-2 :)  nu kan jag börja tro på det. bild kanske kommer på måndag, orkar inte ladda upp den från mobilen nu  :) 
    Åh grattis tjejen
  • lillabambi
    Anni Me skrev 2012-03-31 22:14:46 följande:
    tack för alla gratulationer :) känns underbart!! men har svårt att slappna av, med ett så färskt missfall bakom mej så tänker jag bara på det. men håller tummarna krampaktigt att det ska gå vägen den här gången. första målet är att ta mej förbi vecka 6, va då jag fick missfall sist, hade varit skönt att komma förbi där.
    vet vad du menar när jag plussade med min minsta pojk så hade jag missfall månaden innan så vet absolut hur du känner! men ni fixar detta
    Du väntar barn inte missfall  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester