• Ek90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Valkyria93 skrev 2018-03-08 17:33:26 följande:

Tog ett till test, ser ni något? :)

Tror på plus! :D
  • Ek90
    skogsmamman3 skrev 2018-03-10 10:46:42 följande:

se här jag är gravid ta mig fan. wihoo

Hoppas verkligen det är så och grattis isf :D men det ena är ju ett ägglossningstest väl?
  • Ek90
    tapper skrev 2018-03-11 20:06:45 följande:

Min sambo ser inget men jag ser ett plus..så jag vet inte längre ????

Jag kan se något svagt svagt, men vågar inte uttala mig om jag tror det är plus eller spök. Vilken dag i cykeln är det?

Hoppas hoppas det blir starkare!
  • Ek90
    wishingforamiracle skrev 2018-03-11 17:23:25 följande:

Okej.. nu har jag stirrat ihjäl mig på bilden och nu vet jag inte vad jag ser längre! Vad ser ni?

Tycker det ser ut som ett svagt blått streck :D Hoppas och grattis isf! :)
  • Ek90
    öland88 skrev 2018-03-14 06:44:24 följande:

Vågar jag tro testerna nu ?!

Dom två första är sen igår och dom två undre är ifrån nu på morgonen

Jaa, grattis! :D

Intressant att se hur svagt stickorna visar och hur starkt clearblue är samtidigt :)
  • Ek90
    Mysanska skrev 2018-03-14 13:29:20 följande:

För skojs skull....

Alltså jag har ju läst att du inte haft ÄL ännu denna månad och hade en sparsam ? Mens, men jag tycker liksom jag kan se något svagt. Och man kan ju ha blödning trots att man är gravid, så helt konstigt är det inte tycker jag att testa. För man vill ju så gärna det ska visa något. Nu borde det ju vara starkare om det skulle varit nån annan sorts blödning än mens, men tycker du fick lite hårda ord efter ditt test.

Jag kanske bara inbillar mig det supersvaga strecket och du kanske inte ska ha för höga förhoppningar för att inte bli besviken, men håller tummarna för nästa ÄL! :)
  • Ek90
    Bubblizzen skrev 2018-03-18 10:09:36 följande:

Stort grattis till er som plussat!!

Vad tror ni om detta? Är det inte ett svagt streck? Stirrat mig blind så behöver låna era ögon :)

Absolut två streck, grattis! :D
  • Ek90
    Hjärta03 skrev 2018-03-24 16:43:14 följande:

Tjejer jag är GRAVID och tänkte bara säga att tydligen kan det visa sååååå svagt på morgonen men starkare redan senare på dagen och ännu starkare på kvällen

Till att va negativt med digitalt samma dag

Till att få dagen efter detta ett streck på Lloyd egna early test och ett plus på clearblue och GRAVID på digitalt hihi

Vill bara skicka lite lyckokramar och önska er lycka till

Nu va det äntligen min tur efter nästan 7 års försök!

Xoxo

Wiieee så underbart!!! Grattis! <3
  • Ek90
    Sommaren12 skrev 2018-03-26 08:17:15 följande:

Blankt test i morse också tyvärr. :( Men ingen mens i sikte. Men tack som hoppas för mig <3

Nu borde det va kört va? Om jag får blankt med Testlagret bim+1? Min lutealfas har dock alltid varit 12 dagar och nu är jag alltså inne på dag 13. Lutealfasen ska ju va konstant, eller? Jag känner väldigt tydligt när ägget släpper och det var vid 00.30 den dagen så det har ju verkligen också gått 12 fulla dygn. Åh man kan vrida och vända på detta i oändlighet när man hoppas. Är så ledsen nu. :(

Har Du provat med något annat märke än testlagrets? Jag tycker de visade väldigt svagt plus nu när jag fick mitt, medans andra visade starkare vid samma tidpunkt, Håller tummarna för dig! <3
  • Ek90
    saran86 skrev 2018-03-26 11:14:44 följande:

Vad tror ni om detta? Oklart hur många dagar det är till bim, men kanske 4 eller fem. Inga graviditetsteckan alls. Resultatet syntes inom 5 minuter.

Sen undrar jag om det är så att man liksom kan se på testet vart det andra strecket borde sitta om det är positivt.

Längtande95 skrev 2018-03-26 11:17:51 följande:

Tog detta imorse, har bim någon gång mellan tis-tors denna veckan. Jag kunde se ett svagt streck men vet inte ens om de syns på korten... Vad tror ni? Spökstreck? :/

Sådär såg mitt test (körde med testlagrets) ut första dagen jag fick positivt, för att sedan öka! Håller tummarna för er :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester