Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja vågar nog tyvärr inte tro att de är något då de inte skett någon stegring. Borde hänt en del på två dagar :(
Ja vågar nog tyvärr inte tro att de är något då de inte skett någon stegring. Borde hänt en del på två dagar :(
Jag skakar!! Jag är gravid!!!!!! Fick precis tydligt blått plus på cb och svagt på testlagret och PE!! Digitala sa fortfarande ej gravid men är nog precis på gränsen! Så sjukt lycklig!! Nu ska jag försöka njuta och inte nojja för mkt! Tusen tack för pepp. Lägger in bilderna! För mig visar PE svagast och cb tydligast å starkast
Hej! BIM -2 idag, har gjort IVF. Vad tror ni om detta? Vågar jag hoppas?
Hej!
Äl +10 idag, negativt imorse men jag tycker jag ser något svagt... Svårt att se om det är grått eller rosa. Vad ser ni?
Tack för hjälpen! :)
Jag ser på din bild :) Tidigt för dig att testa. Hoppas du snart om någon dag får ett bättre testbevis :)
BIM-6. Tog ett nytt test, första gången med CB early. Kände mig hoppfull innan och tänkte att det skulle synas, men så ser jag knappt något alls. Inbillar mig ett svagt streck/skugga men många kallar ju det för spök. Har någon av er plussat så tidigt med detta test och fått starkt/starkare/något streck?
Någon som ser något eller en stegring? Översta från ikväll, nedersta från igår kväll. BIM-6
Jag ser en stegring, men väldigt svaga sträck på båda.
Grattis :D :D syntes på tidigare test det var positivt! wihooo! så kul!
Blankt igår på morgonen,eftermiddagen synligt men knappt och nu på morgonen fastnar det på bild(tycker jag iaf ;)) tog ett extra i samma urin och samma resultat.
Ja man blir ju galen!! Har massa symptom, som jag inte haft tidigare månader alls.. testade mig i morses och då var det helt negativt.. fattar inte alls, måste vart spök igår? :/ men det var verkligen ett plus, om än svagt.
Hur går de för dig?
Åh stort grattis!! Är de första??
Jag ska ju enligt appen ser jag nu inte ha BIM förrän måndag, så BIM-6... (hade två appar och en sa på lördag men den hade mätt fel)
tog ett digital nu i eftermiddag men missade att man skulle hålla den i koppen i 20 SEK och höll bara fem.. tog jätte lång tid innan jag fick ngt resultat men de stod ju inte gravid! Undra om de kan spela in att jag inte gjorde som de stod korrekt ???
Men Nu har jag fått migrän också som jag brukar ha innan mens så har lite tappat hoppet! Men får testa mig på måndag igen :)
Here we go again :p bara jag som anar nått?
Oj det där var ju jätte tydligt, inte en skugga i mina ögon. Måste vart något väldigt fel på det där testet om det blev så där starkt och du inte var gravid.
Det återstår väl och se om det blir starkare om ett par dagar, men tålamod är inte riktigt min grej plus att jag känner mig jätte gravid (skengravid antagligen) :-/