Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är bilden.... den kom inte med i förra inlägg.
BIM - 5
Här är bilden.... den kom inte med i förra inlägg.
BIM - 5
Ser ni något svagt?
Nu ska vi se om jag får till bilder eller inte. Tror inte jag skrivit här i den här tråden sen 2013.
Men jag har testat senaste dagarna och får jättesvaga tester. Vette tusan om det är spökstreck eller om något är på gång
Hej! Häromdagen tog jag detta test på ÄL +6 eller 7. Clearblue plus
Hade inget mer "testa tidigt" så tog ett vanligt test idag från graviditetskollen. Någon som har erfarenhet av dem?
Både jag och sambon ser ett svagt streck! Vad tror ni? ÄL + 9
Hallå hallå! <3 <3
Har ej testat. Fick EXTREM mensvärk idag. O ba jaha.. här kommer den. In på toa på jobbet. Inget i trosorna. Tog en mini tampong. Gick ca 1h. Hade jätte ont o kände att de runnit till ordentligt. Skulle byta. Tog ut tampongen. Var jätte torr. Kollade på den. Bara brunt...? Jag som haft så ont tänkte jag. Måste vara på g...satte in en ny.
Gick 2h. Nu är den helt full tänkte jag. Så ont som jag har haft nu. Mensvärk som känns som de lixom pumpar ut blodet... bytte, men hallå?!?!?! Brunt??! Byn flytning?! Vart fan e mensen (ursäkta svordom)
Körde upp (förlåt för äckliga detaljer) tampongen lite längre in o sen tog ut. Ytterst PYTTE blodsträng. O inget mer.
Nu har de gått flera timmar till. Ont som fasen men ingen mens... dessutom så trodde jag mensen skulle komma på söndag typ. O jag tempar med NC. Tempen har ej gått ner något....? VAD ÄR DE SOM HÄNDER?!?! GE MIG BARA MENSEN SÅ JAG KAN GLÖMMA DENNA MÅNAD?!?!? :( :( känns som kroppen ba vill jävlas.
Säkert?
Blir galen på detta.
Testade med ett predical early eller vad det heter,nu på ef. Hade hållt mig i ca 2 h. Men visar ingenting så antar att det bara var ett spökstreck
Allt är så himla luddigt så jag blir galen snart!
Ringer gyn på tisdag och ber om ett vul då det är något fel på min kropp :(
Hej tjejer! Vad tror ni om det här? Jag ser ett jättesvagt streck till höger om det lilla jacket. Jag är BIM -2.
Fick ett MA i början av mars i vecka 13 så jag hoppas så mycket!
Detta är ett testa tidigt test som ska mäta från 10. Borde det inte vara starkare iom att det är så nära BIM? Usch jag blir tokig på detta.
Hej hej. Ville kolla med er om detta är negativt?
Hej alla. Ny månad nya försök. Och vi har dessutom fått veta att allt är normalt med oss så vi har stora chanser kunna bli gravida trots att vi väntat länge. Vet att vi prickade in äl för omkring 10-11 dar sen. Kolla visst är det ett streck?? Ser ni det. Hoppas det är så denna månad det är vår tur.
Känner mig inte helt bekväm i att lägga upp det här för det är så svagt plus dålig bild och jag vill egentligen få hoppas ifred lite till ;) Men jag ser iaf i verkligheten ett svagt streck.... Det är någon rispa på testet och i mitten av den ungefär. Bröt upp testet för att det bara glänste i plastrutan plus den var repig så gick inte att fota. Tog ett till test ca 3 h efter detta och där syntest ett lite svagare test i verkligheten som knappt var där men jag såg det.... Hoppas det blir starkare i helgen! Är bara på äl + 11/12.