Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Åh! Hoppas så mycket! Och stort grattis till din graviditet!
Någon mer som kan tänka sig att kolla min bild?
Åh! Hoppas så mycket! Och stort grattis till din graviditet!
Någon mer som kan tänka sig att kolla min bild?
Skakar! Ingen tvekan va? Predictor early.
Tog ett nyss imorse ser iprincip likadant ut bara att det är lite mer rosa än igår. (Testet ser rosa ut i verkligheten än på kortet)
Vad tror ni?? Bim-2
Vad tror ni?
Nej du har rätt! Testade att doppa ett till rsfu i VATTEN och fick samma resultat...!
Fast färgen som går förbi samlas alltid på andra sidan, är man gravid så fastnar det på teststrecket, så ett helt normalt test.
Hej allesammans!
Jag skulle behöva hjälp med äl stickor vet att det är grav test här inne men hoppas nån har mer koll än mig.
Vet inte om det är positivt eller är det inte lika starkt som kontroll strecket. Behöver ett par extra ögon. Tack på förhand
Tusen tack för svar! då fortsätter jag att testa här hehe
Jag vill egentligen bara att någon annan säger att det inte är något där. Försöker bara klura ut varför mensen är 7 dagar sen, vi försökte inte på riktigt denna månaden.
Mens 7 dagar sen, har egentligen inga symtom mer än att jag kissar oftare och haft lättare "mensvärk" utan mens.
Testerna är tagna med mitt-på-dagen urin, ca hållit 3 timmar. Är det mening att göra något nytt imorgon bitti för att utesluta?
NU är jag säker, jag kan äntligen säga att jag är GRAVID! Sjukaste känslan någonsin!!! Nu hoppas jag bara att det lilla riskornet är här för att stanna! TACK snälla för att ni tittat på mina test! Och ni som kämpar, ge inte upp!!! En vacker dag händer det er också, kommer från en som kämpat i 3 år och nu tog det sig - utan hjälp!! Förlåt för lång text men jag är i chock!!